Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پروژه قطار حومه‌ای تهران ورامین پیشوا از اختصاص بودجه یک هزار میلیارد ریالی برای اتمام پروژه قطار حومه‌ای این منطقه خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت این مبلغ برای این پروژه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: پروژه احداث مترو تهران به شهرستان‌های قرچک ورامین پیشوا از سال ۱۳۸۶ تاکنون یعنی چیزی نزدیک ۱۲ سال است که متأسفانه با وجود پیشرفت ۷۵ درصدی کار و پیگیری‌های مستمر از طریق مسئولین ذیربط پروژه مذکور کند و فرسایشی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اساسی و حیاتی بودن خدمت‌رسانی به مردم نجیب و شهیدپرور این مناطق پروژه مذکور مطالبه یک میلیون نفر جمعیت است گفت: این پروژه در سال رونق تولید از طرح ۴۳ با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و متأسفانه به طرح ۳۳ اعتباری نهادینه نشده است و در صورت عنایت ویژه سال ۱۳۹۸ در تفاهم نامه برنامه و بودجه و راه‌آهن حداقل اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به طرح ۳۳ انجام و مصوب نهایی می‌شود تا به لطف الهی شاهد افتتاحیه این پروژه عظیم و برقراری خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته مناطق را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص رفتارهای آمریکا و روز قدس نیز بیان داشت: قطعاً این عربده کشی‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان باعث عکس العمل جدی و همه جانبه جهان اسلام خواهد شد و روز قدس امسال به یکی از با شکوه ترین راهپیمایی‌های حمایت از قدس شریف و ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد، بنابراین حضور آحاد ملت در داخل کشور و همه جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس یک خط و نشان کشیدن برای آمریکایی‌ها است.

کد خبر 4629002

منبع: مهر

کلیدواژه: قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان

سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در استان گفت: برای تکمیل این طرح‌ها از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته‌ است.

او افزود: از این محل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه‌ای نهبندان با ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یافته است.

سارانی عنوان کرد: تاکنون در زمینه اجرای این طرح ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ظرفیت آبگیری سد تغذیه مصنوعی بندان را ۱.۷۴ میلیون متر مکعب اعلام کرد و ادامه داد: هدف از احداث این سد، ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب و رهاسازی برای دشت‌های پایین دست است.

بیشتر بخوانید

اعتبار به طرح‌های تغذیه مصنوعی رسید/ خراسان جنوبی صدرنشین جدول اجرای طرح‌های نوین آبیاری

او با بیان اینکه طرح تغذیه مصنوعی بندان حد فاصل شهر‌های نهبندان و زابل و در فاصله ۷۰ کیلومتری این شهرستان قرار دارد تصریح کرد: در سال‌های پر باران بین ۴ تا ۵ میلیون متر مکعب رواناب و سیلاب در این سد ذخیره‌سازی خواهد شد.

سارانی بیان کرد: ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی خراسان جنوبی شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه در دست اجراست که در دولت سیزدهم ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد