Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@22:20:33 GMT

واکنش برانکو به شایعه حضورش در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۴۹۵۶

واکنش برانکو به شایعه حضورش در تراکتورسازی

به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب حساس‌ترین بازی خود را پس از سومین قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان انجام می‌دهد که صبح امروز اخباری در خصوص توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه تراکتورسازی منتشر شد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است مبلغ قابل توجهی را همچنان از این باشگاه طلب داردو با توجه به مفاد قراردادش می‌تواند این تیم را بدون پرداخت غرامت ترک کرده و به باشگاه‌های دیگر بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برانکو ایوانکوویچ که عملکرد قابل قبولی با پرسپولیس داشته است مشتریان داخلی و خارجی خوبی را با قیمت‌های نجومی دارد. مشتریانی نظیر تراکتورسازی تبریز که با حضور مالک متمولی همچون محمدرضا زنوزی هیچ ترس و ابایی از ولخرجی‌های مالی ندارد.

سرمربی پرسپولیس در حالی مورد توجه تراکتورسازی و چند باشگاه آسیایی از کشورهای عربستان، ازبکستان و چین قرار گرفته است که توانست خودش را با پرسپولیس به موفق‌ترین مربی خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

برانکو که محبوبیت بی نظیری در بین هواداران پرسپولیس و حتی فوتبال‌دوستان ایرانی پیدا کرده است فصل گذشته نیز با پیشنهاد تیم ملی ازبکستان روبرو بود اما تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و با این تیم به قله افتخار در آسیا برسد. هدفی که با شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیماآنتلرز رقم نخورد تا سرخ‌ها به نایب قهرمانی در آسیا برسند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ که این روزها با شایعات مختلفی نظیر لیست پربار خروجی اش برای بازیکنان و خریدهای محدود روبرو شده است درباره چنین موضوعاتی واکنش نشان داد.
سرمربی پرسپولیس که نمی‌خواهد تیمش تمرکز خود را در آستانه چند ساعت مانده به بازی بزرگ مقابل سپاهان در نقش جهان اصفهان از دست بدهد به بازیکنان خود به صراحت اعلام کرده است کار در پرسپولیس را با آنها ادامه خواهد داد.

برانکو پس از گفتگو درباره این موضوع از شاگردان خود خواست به هیچ چیزی فکر نکنند و فقط به کسب پیروزی توجه داشته باشند.

برانکو در پایان گفتگوی فنی خود با بازیکنان اعلام کرده است تمام آنها را برای فصل آینده می‌خواهد تا با آنها کارش را ادامه دهد.

جمله‌ای که شایعه حضورش روی نیمکت تیم پرطرفدار تبریزی را تکذیب می‌کند تا برانکو همچنان به کار خود در فوتبال ایران با پرسپولیس ادامه دهد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید