Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک سرپرست سازمان تامین اجتماعی با معاون درمان وزارت بهداشت، به منظور تبادل اطلاعات در زمینه تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و توسعه بهره‌برداری از فن آوری اطلاعات در حوزه درمان برگزار شد.

محمد حسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه همکاری بین بخشی برای پیشبرد اهداف و ارتقاء خدمت رسانی به مردم را ضروری برشمرد و گفت: استقرار پرونده الکترونیک سلامت برای همه مردم از آرزوهای سازمان تأمین اجتماعی است و ما در این زمینه آماده هر نوع همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از دو سال پیش در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی نسخه الکترونیک درحال تولید است، گفت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند اما تکمیل این پروژه و توسعه آن در تمامی مراکز درمانی نیازمند همکاری مشترک با وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت کشور است.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، نیز در این جلسه گفت: همکاران سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه بهره برداری از فن‌آوری اطلاعات در نظام سلامت نهایت همکاری را دارند و با همکاری صورت گرفته قواعد الکترونیکی اجرای گایدلاین‌ها به خوبی طراحی می‌شود.

وی ایجاد یک درگاه واحد برای استفاده از پرونده الکترونیک سلامت را هدف نهایی همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در نسخه الکترونیک پیشتاز است و با توسعه همکاری‌ها امیدواریم استحقاق سنجی برخورداری از خدمات مختلف حوزه سلامت در مطب پزشکان قابل انجام باشد.

مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه همکاری و تبادل اطلاعات بین سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت برای توسعه پرونده الکترونیک را موضوعی حائز اهمیت دانست و گفت: کلیات این کار مورد تایید همه ما است و به منظور پیشبرد این برنامه کمیته‌ای برای تبادل اطلاعات شکل می‌گیرد.

علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط با نظام سلامت براساس ماده ۷۴ برنامه ششم توسعه مکلف به همکاری با وزارت بهداشت برای پرونده الکترونیک سلامت هستند و سازمان تأمین اجتماعی نیز با تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای این برنامه همکاری دارد.

وی با اشاره به عضویت سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در کمیته آمار بخشی بهداشت و درمان با حکم وزیر بهداشت، گفت: همکاری نزدیک و تبادل اطلاعات بین سازمان تأمین اجتماعی، وزارت بهداشت و سایر نهادهای مرتبط با نظام سلامت می‌تواند در پیشبرد طرح‌های مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات راهگشا باشد.

ابراهیم متین راد، مشاور فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای استقرار موفق پرونده الکترونیک سلامت در مرحله اول بایستی زیرساخت مورد استفاده برای تولید اطلاعات در دستگاه های مختلف باید یکسان شود تا تبادل اطلاعات به درستی صورت گیرد.

کد خبر 4629377

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی محمدحسن زدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟