Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدرسی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت : با اجرای نقشه عملیاتی (IAP) مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان پوشش داده می‌شود .

وی گفت : اجرای همزمان طرح ملی کنترل فشارخون توسط پرسنل ستادی و عملیاتی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در دستور کار خدمات روز جهانی قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسی افزود : در مسیر راهپیمایی شهر کرمانشاه ۷ ایستگاه شامل ۵ ایستگاه آمبولانس و دو ایستگاه اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمت به مردم شریف کرمانشاه هستند .

 

 

انتهای پیام/د

نقشه عملیاتی آی آ پی اجرا می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر + تاریخچه، شعار و پوستر World Red Cross and Red Crescent Da
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه