Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@05:48:35 GMT

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۰۶۰

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امروز جمعه، دهم خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای استان لرستان آغاز شد.مسیر این راهپیمایی در شهر خرم‌آباد از میدان شهدا به‌سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی و مصلی الغدیر خرم‌آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای لرستان

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد ساعت یازده صبح روز جمعه، دهم خرداد مصادف با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از میدان شهدا به‌سمت پُل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب، مصلی الغدیر آغاز شد و سخنران مراسم راهپیمایی خرم‌آباد مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب شده است.
راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز ساعت یازده و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا به‌سمت خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم، مصلای نماز جمعه آغاز می‌‏شود و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی حسینی، امام جمعه بروجرد است.
در دورود نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ ظهر از میدان امام حسین(ع) به‌سمت خیابان شهدا، مصلای نمازجمعه آغاز می‏‌شود و سخنران مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقیان، امام جمعه شهرستان است.راهپیمایی روز قدس در ازنا یازده و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهید صادقی به‌سمت مصلای نمازجمعه برگزار و سخنران مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیات، از فضلای حوزه علمیه قم است و در الیگودرز نیز یازده و نیم صبح راهپیمایی از میدان آزادی به‌سمت میدان امام و مصلای نمازجمعه آغاز می‏‌شود و سخنران مراسم نیز سرتیپ پاسدار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج است.
هم‌چنین راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر ساعت ۹ صبح از میدان شهید بهشتی به‌سمت پُل شهدای دولت، خیابان امدادگران، پارک ولایت آغاز شده و سخنران مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر است.
در کوهدشت نیز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت یازده صبح از میدان شهدا به‌سمت میدان امام و مسجد صاحب‌الزمان آغاز می‎شود و سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت است و در سلسله نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به‌سمت مصلی نمازجمعه برگزار و سخنران مراسم حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان است.
در دلفان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ ظهر از میدان بعثت به‌سمت میدان امام، مصلی نمازجمعه آغاز و سخنران مراسم حجت‌الاسلام جمیاری، امام جمعه شهرستان است و در شهرستان چگنی نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر در مسجد از بلوار امام به‌سمت مسجد صاحب‌الزمان(ع) آغاز و سخنران مراسم حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه شهرستان است و در رومشگان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ ظهر از مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) به‌سمت میدان امام و مصلی نمازجمعه شهرستان برگزار و سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا، امام جمعه شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول