Web Analytics Made Easy - Statcounter

اول پوگبا؛ نشد اریکسن و اگر باز هم نشد، فن ده بیک. این برنامه رئال مادرید است.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید همچنان روی خرید پل پوگبا اصرار دارد.

به گزارش مارکا، یکی از اولویت‌های رئال در تابستان جاری، تقویت خط هافبک است. با ماندنی شدن کروس و به احتمال فراوان، کاسمیرو و مودریچ و به دنبال جدایی قطعی مارکوس یورنته و دنی سبایوس، باشگاه قصد دارد خریدهای باکیفیتی در خط میانی انجام بدهد تا سطح رقابت درون تیمی بالاتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت، پل پوگبا است. اولین بازیکنی که زیدان در بازگشت به نیمکت، از پرز خواست برای خریدش تلاش کند. هافبک فرانسوی که رابطه نزدیکی با زیزو دارد و مایل است از منچستریونایتد جدا شده و به پروژه کهکشانی‌ها بپیوندد. اگرچه منچستری‌ها به شدت مخالف هستند و او را برای بازگرداندن تیم به جمع بهترین‌های دنیا، کلیدی می‌دانند. قیمت پوگبا مطمئنا کمتر از 140 میلیون یورو نخواهد بود و البته باید در نظر داشت که ایجنت او رایولا است.

نفر دوم، اریکسن است که مدیران بارها درباره خرید او بحث کرده‌اند. خرید اریکسن به نظر راحت‌تر از پوگبا است چون این بازیکن فقط یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و اگر آن را تمدید نکند، اسپرز باید ریسک جدایی رایگان او در تابستان بعدی را به جان بخرد. بنابراین دنیل لوی که راضی کردنش کار بسیار دشواری است، چاره‌ای جز نشستن بر سر میز مذاکره نخواهد داشت. مشکل اصلی اما این است که زیدان روی خرید پوگبا اصرار دارد. زیزو می‌خواهد باشگاه تا جای ممکن برای خرید او تلاش کند و اگر نهایتا نتیجه‌ای در بر نداشت، به گزینه‌های دیگر فکر کند. زیدان مخالف جذب اریکسن نیست. رئال مادرید هم امیدوار است طی روزهای آتی ملاقات دوباره‌ای با ایجنت این بازیکن داشته باشد تا وضعیت موجود دوباره بررسی شود.

تفاوت خرید این دو بازیکن به لحاظ مالی می‌تواند حداقل 50 میلیون یورو باشد. یونایتد 140 میلیون یورو برای پوگبا درخواست خواهد کرد و رقم درخواستی تاتنهام برای اریکسن هم قاعدتا نمی‌تواند بیشتر از 60 میلیون یورو باشد. گزینه سوم هم دونی فن ده بیک است که علاقه چندین باشگاه دیگر را برانگیخته است. رئال مادرید منتظر تا ببیند تکلیف دو اولویت اولش چه می‌شود و سپس فن ده بیک را در نظر بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد