Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند، امام جمعه فقید کازرون ضمن ابراز همدردی با خانواده و منسوبان آن مرحوم، فقدان آن عالم وارسته را تسلیت گفت.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب شیراز و جمعی از معاونین دادگستری فارس نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه مکارم اخلاقی امام جمعه شهید کازرون، بر همگان آشکار بود، گفت: نائل آمدن ایشان به درجه رفیع شهادت در شب پر فیض قدر، گویای رستگاری و جایگاه ویژه ایشان نزد پروردگار متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قوه قضائیه در استان فارس همچنین حجت الاسلام والمسلمین خرسند را فردی ساده زیست، منصف و مردم‌دار توصیف کرد و افزود: ایشان هدفی جز خدمت به مردم نداشت و خداوند برای ایشان بهترین تقدیر یعنی شهادت در شب قدر را رقم زد اما همه ما از نعمت وجود نازنین ایشان بی بهره شدیم.

وی در خصوص رسیدگی به پرونده تشکیل شده در این خصوص نیز بیان داشت: همانگونه که قاتل در کوتاهترین زمان پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد، دستگاه قضایی استان نیز رسیدگی به پرونده مذکور را در دادسرای شهرستان کازرون با سرعت پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: تلاش می کنیم پس از تکمیل تحقیقات و طی شدن مراحل قانونی در هفته پیش رو کیفرخواست صادر و پس از ارجاع پرونده به دادگاه صالح مجازات قانونی فرد مذکور را در کوتاه ترین زمان اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس امام جمعه خانواده دادستان عمومی و انقلاب روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان