Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:57:24 GMT

تمایل مورینیو برای مربیگری در تیم‌های ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۲۶۴۳

تمایل مورینیو برای مربیگری در تیم‌های ملی

سرمربی پیشین منچستریونایتد از تمایل خود برای برعهده گرفتنم هدایت یک تیم ملی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در طول ۳ سال حضور در این تیم نزدیک به ۴۰۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکن کرد ولی کسب نتایج ضعیف باعث شد تا او در سومین فصل حضورش در یونایتد از این تیم اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی درباره اخراج از منچستریونایتد و دوران بعد از مربیگری در این تیم گفت": نیاز به زمانی برای بازگشت به شرایط عادی ندارم. چیزی که رخ داد آن چیزی نبود که انتظارش را نداشته باشم. در این مدت تلاش می‌کنم تا کادر فنی خودم را تقویت کنم و برنامه‌هایم را پیش ببرم تا بتوانم خودم را برای بازگشت دوباره به مربیگری آماده کنم.

اوله گنار سولسشایر جانشین مورینیو در این تیم تصور می‌شد که یونایتد را به دوران اوج برگرداند و در ۱۱ بازی نخست نیز با این تیم بدون شکست بود ولی در ادامه نتایج ضعیف منچستریونایتد با این مربی شروع شد.

مورینیو در پاسخ به این سوال که اگر هدایت یک تیم باشگاهی یا ملی در پرتغال به او پیشنهاد شود کدام را قبول می‌کنم گفت: احتمال اینکه هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم بیش‌تر است. کلاً نه پرتغال بلکه هر تیم ملی دیگری باشد دوست دارم خودم را در آن فضا امتحان کنم. من هنوز تجربه کار در تیم ملی نداشتم و دوست دارم روزی این فرصت را به دست بیاورم و در یک تیم ملی نیز کار کنم و بتوانم فرصت حضور در تورنمت‌هایی نظیر جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا را به دست بیاورم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری

ممکن است فن بومل جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | مارک فن بومل، سرمربی هلندی و 47 ساله رویال آنتورپ بلژیک یکی از گزینه های هدایت میلان به حساب می آید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیممویچ تاثیر زیادی بر انتخاب سرمربی بعدی میلان خواهد داشت چراکه کاردیناله، مالک این باشگاه ایتالیایی به مرد سوئدی اطمینان کامل دارد. یک نام جدید به گزینه های هدیات روسونری اضافه شده و آن هم کسی نیست جز مارک فن بومل. سرمربی کنونی آنتورپ که در سال 2011 هم تیمی ابراهیموویچ در میلان فاتح اسکودتو (تحت هدایت الگری) بود، به دلیل توانایی استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنانش مورد توجه سران دیاوُلو قرار گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود