Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد ساعت ۱۲ از مقابل میدان سپاه تا مصلی نماز جمعه با مشت‌های گرده خورده باری در یک هوای بارانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی دشمن‌شکن با حضور خود حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم غیور پارس آباد مغان به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین "نه" گفتند و تاکید کردند.

گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود پیر و جوان و خردسال همه آمده بودند و «شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا» سر دادند تا فریاد‌های با صلابتشان را بر سر اسرائیل جنایتکار و کودک کش فلسطین با انزجار بکوبند و به جهانیان بگویند که مردم ایران زمین در تمام جهان فریادخواه مظلومان و بی پناهان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در هرمزگان+ فیلم

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت :امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

ناپایداریی‌های جوی و دریایی استان تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • بارش شدید و رگباری باران در خرم‌آباد
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز