Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@08:47:55 GMT

آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاری

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۱۳۸

فرهاد خوانساری رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران با اشاره به اینکه از فردا ۳ نوع پیامک برای متقاضیان طرح ترافیک ۹۸ ارسال خواهد شد، گفت: دسته اول کسانی هستند که طرح ترافیک آن‌ها صادر شده و خواهند توانست در سال ۹۸ با شرایط اعلام شده در محدوده طرح تردد کنند.

گروه اجتماعی- رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگار ان تصریح کرد: دسته دوم کسانی هستند که سال گذشته طرح داشتند و یا امسال درخواست طرح کردند، اما برای سال ۹۸ هیچ مجوزی برای آن‌ها صادر نمی‌شود که این موضوع از طریق پیامک به این افراد اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دسته سوم کسانی هستند که دریافت مجوز طرح ترافیک برای آن‌ها مشروط به رفع نقص مدارکشان می‌شود و باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

خوانساری در ادامه به موضوع صدور کارت بلیت‌ اعتباری برای خبرنگارانی که از طرح استفاده نمی‌کنند پرداخت و گفت: بلافاصله بعد از اینکه اقدامات مربوط به واگذاری طرح ترافیک به پایان برسد عملیات صدور و واگذاری کارت بلیت هم آغاز خواهد شد که احتمالاً در خرداد ماه پرونده کارت بلیت هم بسته می‌شود.

رئیس کارگروه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران با تأکید بر اینکه کارت بلیت‌های خبرنگاری اعتباری محدود دارند اظهار کرد: سال گذشته این کارت‌ها ۳۵۰ هزار تومان اعتبار داشتند و امسال هم این کارت‌ها محدود به اعتبار ریالی است، ولی چون امسال کرایه‌ها افزایش داشته ممکن است به همان تناسب میزان شارژ را هم افزایش دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگار کارت بلیت طرح ترافیک کارت بلیت کارت بلیت خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو