Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور گجت‌های مختلف دیجیتال در زندگی باعث شده است تا ما بیش از پیش نسبت به وضعیت سلامتی خود آگاهی پیدا کنیم. از ابزارهای پوشیدنی گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف گوشی، به ما کمک می‌کنند تا به اطلاعاتی از بدن و وضعیت پیشرفت سلامتی خود دست یابیم. بدیهی است که برای قرار گرفتن در اوج سلامتی لازم است تا ابزارهای درستی در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماه رمضان، گوشی پرچمدار Huawei P30 Pro به شما کمک می‌کند تا با دو راه‌حل به این هدف دست یابید.

برقراری ارتباط با تردمیل

اگر در ماه رمضان قصد دارید از تردمیل استفاده کنید، راه جدیدی وجود دارد تا اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود بر روی تردمیل (شامل مسافت طی شده، زمان فعالیت، سرعت و کالری مصرف شده) را مشاهده کنید. گوشی Huawei P30 Pro هم‌اکنون می‌تواند با تردمیل‌های هوشمند، همگام‌سازی شده و اطلاعات آنی فعالیت‌های شما را بر روی گوشی نمایش دهد (این قابلیت برای هر دو گوشی P30‌ و P30 Pro در دسترس است). حتی این امکان نیز وجود دارد تا این اطلاعات را با ابزارهای پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند خود به اشتراک بگذارید.

این قابلیت توسط بسیاری از تردمیل‌ها از برندهای مطرح Johnson Health Tech، Precor، Life Fitness، CORE Health & Fitness (شامل Star Trac وStairMaster  وSchwin) و... پشتیبانی می‌شود.

سلامتی و سبک زندگی دیجیتال

گوشی Huawei P30 Pro این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ضربان قلب خود را از طریق اپلیکیشن Huawei Health پایش کنید. همچنین چنانچه قصد دارید به فعالیت‌های ورزشی مختلف مثل پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید، این اپلیکیشن تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه تعداد گام‌های شما و کالری سوزانده شده را نیز محاسبه می‌کند. همچنین این امکان فراهم شده است تا بتوانید برای دویدن، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری تایمر تعیین کنید و از برنامه‌های تمرینی برای فعالیت‌های سنگین‌تر (5 کیلومتر، 10 کیلومتر یا ماراتن 26 مایلی) بهره ببرید.

Huawei P30 Pro‌ به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی دیجیتال متعادلی را تجربه کنید. این گوشی قابلیت‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد تا زمان استفاده از گوشی را محدود کنید یا حتی در ساعات قبل از خواب، صفحه نمایش را به صورت سیاه‌وسفید درآورید. همچنین می‌توانید با استفاده از این گوشی، ساعات بازی را محدود کرده و به زمان‌های خاصی منتقل کنید.

پرچمدار هواوی از یک باتری پرظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که تمام روز را در کنار شما خواهد بود و حتی می‌تواند تنها در 30 دقیقه تا هفتاد درصد شارژ شود. همچنین شما با استفاده از قابلیت Wireless Reverse Charge (شارژ معکوس وایرلس) می‌توانید دستگاه‌هایی را که از Qi Wireless Charging پشتیبانی می‌کنند، شارژ کنید.

گوشی Huawei P30 Pro فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از کمبود فضا، عکس‌ها، ویدئوها و اطلاعات مربوط به پایش سلامتی خود را ذخیره و نگهداری کنید. وجود 8 گیگابایت رم نیز این گوشی را به دستگاهی بسیار پرسرعت تبدیل کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باتری بازی سبک زندگی قلب ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند گفت: رفتارهای نادرست در شیوه زندگی به طور جدی باعث تهدید سلامتی انسان با بیماری‌های مختلفی شده است.

محسن محمدنیا در گفت و گو با ایسنا ورزش را یکی از عوامل سلامتی انسان و محیط‌زیست دانست و افزود: امروزه به علل متعددی مانند زندگی ماشینی، توسعه آپارتمان‌نشینی، تماشای بیشتر تلویزیون و بازی‌های رایانه‌ای، تحرک افراد کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: علل فوق موجب شده تا بسیاری از انسان‌های امروزه به کالری کمتری نسبت به انسان‌های گذشته نیاز داشته باشند ولی با گرایش افراد به غذاهای پرکالری، آماده، با چربی، قند و نمک بالاتر از میزان نیاز بدن و کاهش مصرف لبنیات، رسیدن ریزمغذی‌ها به بدن دچار اختلال شده و شیوع اضافه وزن و چاقی رو به افزایش است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین مطالعه STEPS حدود ۶۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال در کشور ما دچار اضافه وزن و چاقی هستند که نتیجه این وضعیت افزایش شیوع بیماری‌های غیر واگیر از جمله دیابت و فشارخون بالا بوده است.

وی بیان کرد: رفتارهای نادرست در شیوه زندگی به طور جدی باعث تهدید سلامتی انسان با بیماری‌های مختلفی شده است که اتفاقاً بخش زیادی از آنها قابل پیشگیری است. یکی از راه‌های پیشگیری، ورزش منظم است.

محمدنیا تصریح کرد: از ورزش‌های در دسترس می‌توان به پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های کششی و قدرتی اشاره کرد که می‌تواند به صورت فردی یا گروهی انجام شود.

وی افزود: هر فرد برحسب شرایط زندگی و سلامتی می‌تواند پیاده به محل کار برود، پیاده به خرید برود، به جای آسانسور از پله استفاده کند، در منزل به گل کاری بپردازد، یا در پارک‌ها و جاده‌های سلامتی به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازد.

این کارشناس ورزش برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در طول زندگی برای ورزش را بسیار مهم دانست و گفت: این ورزش‌ها فواید بسیار زیادی برای انسان و محیط‌زیست دارد به طوری که یادگیری، خلاقیت و بازدهی انسان را افزایش می‌دهد.

وی اظهار کرد: ورزش در سالمندان می‌تواند با افزایش خون‌رسانی به مغز، احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش دهد، همچنین با کنترل قند، چربی و فشارخون، باعث کاهش بیماری‌ها می‌شود.

محمدنیا عنوان کرد: ورزش در کنار دیگران مزایای زیادی دارد؛ چراکه سرمایه‌های اجتماعی (دوست، مربی، همراه و هم صحبت) را افزایش داده و باعث کاهش بیماری‌های روحی روانی نیز می‌شود. ورزش با حفظ توده عضلانی و مصرف انرژی پایه، پدیده سالمندی را به تأخیر انداخته و عمر انسان را طولانی‌تر می‌کند.

وی در همین خصوص از همه شهروندان خواست حتماً در زندگی پرمشغله امروزی وقتی برای ورزش بگذارند تا سالم‌تر پیر شده و دوران سالمندی مستقل‌تری داشته باشند. افراد مبتلا به بیماری که تاکنون ورزش با شدت متوسط و بالاتر نداشته‌اند، قبل از شروع ورزش باید با پزشک خود مشورت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند