Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی خیلی زود استارت نقل و انتقالات لیگ برتر را زد.

روزبه شاه علیدوست کاپیتان سایپا که تاکنون ۹ فصل در این تیم حضور داشته، قراردادش را با نارنجی پوشان تمدید کرد.

همچنین احمد گوهری، دروازه بان پارس جنوبی جم که سابقه بازی در تیم های نوجوانان و جوانان ایران را دارد و پیش از این هم در سایپا سابقه فعالیت داشته است، با عقد قراردادی سه ساله به سایپا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این محمد مهری مهاجم گلزن تیم فوتبال قشقایی شیراز با نظر ابراهیم صادقی، نارنجی پوش شد. این بازیکن در لیگ دسته اول ۹ گل به ثمر رسانده بود و قراردادی دو ساله با سایپا امضا کرده است.

کد خبر 4631010

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)