Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را به عنوان مسئول کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک منصوب کرد. بر اساس این گزارش، متن این حکم به شرح ذیل است:

به منظور آغاز هر چه سریعتر پیاده سازی الکترونیک خدمات ستاد و صف وزارت کشور و ایجاد وحدت رویه در سطوح مختلف مدیریتی ستاد، استانداریها و سازمانهای وابسته به موجب این حکم  مسئولیت کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک که به منظور تحقق این مهم تشکیل خواهید داد به جنابعالی محول می شود تا با انتخاب و انتصاب افراد مورد نظر و ذیربط به عضویت کارگروه مذکور به تشخیص و حکم خودتان این مرحله از الکترونیکی نمودن خدمات، وزارت کشور را به نحو شایسته و بایسته به سرانجام برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در این مسیر کلیه معاونین وزیر، روسای مراکز، استانداران و روسای سازمان های وابسته همکاری و معاضدت های لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمناً تاکید می نماید لازم است روند اجرای پیشرفت کار را به طور پیوسته و منظم  به اینجانب گزارش نمائید.

گفتنی است، مهندس امیر شجاعان؛ رئیس مرکز فن آوری اطلاعات وزارت کشور، به عنوان دبیر و عضو کارگروه راهبری توسعه دولت الکترونیک و مدیر  پروژه منصوب شد.

همچنین در احکام جداگانه صادره از سوی ناصریان؛ علی خلیلی، بهروز رجبی، روشنک اکبریان، مسعود کیان ارثی، فرشید نعیمی و سعید راحتی به

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت الکترونیک ناصریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه