Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب دهقان‌نسب بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» با بازی وی از شبکه یک سیما در حال پخش است در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: قبل از بازی در «از یادها رفته» در سریال «جاده قدیم» با بهرام بهرامیان همکاری داشتم که با توجه به خصوصیاتی که از این کارگردان دیدم با اشتیاق پیشنهاد دومشان را نیز پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان‌نسب خاطرنشان کرد: بهرامیان از جمله کارگردان‌های کمال‌گرایی است که درباره هنرهای نمایشی آگاهی کامل دارد و به کوچکترین جزئیات توجه داشته و بسیار سخت‌گیر است. زمانی که پیشنهاد ایفای نقش «اتابک میرزا» به من شد نیمی از فیلمنامه آماده بود و آن را که خواندم احساس کردم که نقش خوبی به من پیشنهاد شده و از این پیشنهاد استقبال کردم.

وی افزود: مطمئناً هر بازیگر از بازی در نقش‌ها و ژانرهای مختلف استقبال می‌کند. در برهه‌ای ساخت سریال‌های پلیسی رواج داشت و آن زمان مهدی فخیم‌زاده این موج را با ساخت «خواب و بیدار» راه انداخت که من نیز در آن در نقش یک پلیس حضور داشتم و در سریال «فوق سری» نیز همینطور بود اما من در دو سریال تاریخی نیز با مهدی فخیم‌زاده همکاری کرده‌ام و اگر روزی گفته‌ام نمی‌خواهم نقش پلیسی بازی کنم به این دلیل است که نمی‌خواستم در تکرار بیوفتم چرا که وقتی یک بازیگر در یک نقش خوب به نظر می‌رسد همه کارگردان‌ها در همین نقش از او برای بازی دعوت می‌کنند و من چنین نگرانی داشتم که به همین دلیل سعی کردم از تکرار جلوگیری کنم.

این بازیگر در ادامه گفت: کاراکتر «اتابک میرزا» دارای شخصیتی پیچیده است که ایفای آن سخت بود و داستان‌های زیادی در این شخصیت وجود دارد. با وجود اینکه «اتابک میرزا» نقشی منفی است شاهد بازخورد خوبی در میان مردم بودم و امیدوارم مردم همینطور از این سریال تا پایان استقبال کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» تصریح کرد: «از یادها رفته» در یک بازه زمانی قصه خود را روایت می‌کند که این زمان به بازه زمانی قصه سریال «شهرزاد» نزدیک است و این طبیعی است که تعریف یک قصه در یک زمان ابزارهای یکسانی را برای کارگردان و نویسنده به وجود می‌آورد که ممکن است این ابزارهای یکسان ذهن برخی از مخاطبان را به این سمت ببرد که یکی از این سریال‌ها از دیگری تقلید کرده است اما صرفاً به دلیل پرداختن به مسأله عشق و تعریف یک قصه در زمانی مشترک با «شهرزاد» نمی‌توان «از یادها رفته» را محکوم به تقلید کرد. اگر قرار است شباهت‌ها را ببینیم بهتر است تفاوت‌های بسیاری که در این سریال با سریال «شهرزاد» وجود دارد را نیز مورد توجه قرار دهیم. با این قیاس ساده و سطحی می‌توان گفت که «شهرزاد» هم تقلیدی از «کیف انگلیسی» است.

دهقان‌نسب در پایان تأکید کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم «از یادها رفته» با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه بوده و کامنت‌هایی که درباره این سریال در فضای مجازی می‌خواندم نیز نشان از این بود که خوشبختانه مردم «از یادها رفته» را سریال خوبی دیده‌اند.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بازیگر سینما و تلویزیون ذهن عشق فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # فرزاد فرزین ، موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس