Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمد حمیدی سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان گفت: در مرحله دوم توزیع لوازم خانگی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بین هزار و ۲۰۱ خانوار شهرستان‎های آق‎قلا، گنبدکاووس و گمیشان توزیع شد.

حمیدی افزود: یک‎هزار راس گوسفند نیز بین سیل‌زدگان استان در شهرستان‎های مراوه‎تپه، آق‎قلا، گنبدکاووس، گمیشان، گرگان (منطقه شاهکوه)، کلاله، مینودشت اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان گفت:در مرحله اول ۸۰۲ بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، پتو، اجاق گاز، سرویس قابلمه و سرویس غذاخوری در بین ۸۰۲ خانوار سیل زده توزیع شد.

وی ادامه داد: این اقلام در بین خانوار‌های سیل‎زده در شهرستان آق‎قلا، گمیشان، گنبدکاوووس، مراوه‎تپه، بندرترکمن و کلاله توزیع شد.

انتهای پیام/م     لوازم‎خانگی اهدایی در مناطق سیل زده گلستان توزیع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه