Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانیان از افزایش تعداد مشترکین در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مشترکین خانگی این شرکت ۵۲۱۴ و مشترکین غیر خانگی ۴۸۹ بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، «اردشیر سلطانیان» به  رشد 3 درصدی مشترکین در سال 97 اشاره کرد و افزود: تعداد مشترکین این شرکت در سال گذشته از 222 هزار و 987 مشترک به 228 هزار و 690 مشترک رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در ادامه ضمن یادآوری واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر ict روستایی استان در سال گذشته، گفت: پیش از این مشترکین برای دریافت خدماتی نظیر فروش انشعاب، بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر ict روستایی ارائه خدمات، به آنها تسهیل شد.

 

گفتنی است، شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان 805 روستا با 228 هزار و 621 مشترک و 801 و 740 خانوار را تحت پوشش دارد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان فلسطین استان بوشهر معامله قرن دهه کرامت طرح معامله قرن قدس انشعاب خانگی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران این شرکت ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز