Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@23:13:26 GMT

افزایش دو برابری آمار خودکشی کودکان درآمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۸۶۱

افزایش دو برابری آمار خودکشی کودکان درآمریکا

نتایج یک بررسی جدید بیانگر‌ آن است که شمار کودکانی که به دلیل مصرف مواد مخدر خودکشی می‌کنند، طی 3 سال گذشته دو برابر شده است.به گزارش بلاغ، به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید بیانگر‌ آن است که شمار کودکانی که به دلیل مصرف مواد مخدر در نیوجرسی آمریکا خودکشی می‌کنند طی 3 سال گذشته دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمارها نشان می‌دهد، در سال 2018 شمار کودکانی که تلاش کردند با مصرف قرص به زندگی خود پایان دهند در نیوجرسی 70 نفر بوده و این آمار در سال 2015 شامل 36 کودک می‌شده است.

از ابتدای سال 2019 تاکنون، مرکز کنترل مسمومیت از 30 کودک 12 ساله و کوچکتر تماس‌های مبنی بر مصرف قرص دریافت کرده است.

آمارهای مرکز کنترل مسمومیت همچنین حکایت از آن دارد که تنها در یک سال 100 کودک در میانگین سنی 9 تا 12 سال برای خودکشی تلاش کرده‌اند؛ حدود 80 درصد کودکانی که قرص مصرف کرده بودند دختر هستند.

دایان، مدیر اجرایی و پزشکی مرکز کنترل مسمومیت می‌گوید: آمار رو به رشد نشان می‌دهد وضعیت مصرف قرص در کودکان از وضعیت هشدار عبور کرده است؛ ضمن اینکه این فقط یک پدیده در نیوجرسی نیست؛ این اتفاق در سراسر ایالات متحده رخ می‌دهد.

طی دهه گذشته، تلاش‌های خودکشی در سراسر جهان افزایش یافته، اما افزایش قابل توجه نرخ خودکشی در میان جوانان آمریکایی نگران کننده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی از پشت پرده پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران گفت. روایت ملک زاده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد