Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:50:00 GMT

همدان| صادرات مدیریت نشده سیب‌زمینی را گران کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۸۳۳

همدان| صادرات مدیریت نشده سیب‌زمینی را گران کرد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: در هفته آینده قیمت میوه های نوبرانه در بازار همدان ارزان می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد فامیل متقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: متاسفانه هر گاه نام صادرات می‌آید بلافاصله قیمت کالاها اوج می‌گیرد و آرامش بازار را برهم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز قیمت هر کیلو سیب زمینی بین 5 تا 6 هزار تومان است، ابراز کرد:  صادرات مدیریت نشده، خسارات ناشی از سیل در گرگان و کمبود سیب زمینی سبب افزایش قیمت این کالا شده است. در این فصل عمده سیب زمینی مورد نیاز استان از  گرگان، اصفهان و دزفول وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با انتقاد از صادرات بی رویه و مدیریت نشده سیب زمینی، گفت: وقتی کمبود و نیاز به این کالا در کشور احساس می‌شود پس صادرات آن به کشورهای دیگر نادرست است و آرامش بازار را بر هم می‌زند.

قیمت سیب زمینی به 5500 تومان رسیدماجرای ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی/جلوگیری از بروز نارضایتی با اتخاذ تصمیمات فوری+سند

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

فامیل متقی با بیان اینکه قیمت میوه‌های نوبرانه نسبت به روزهای اخیر کمی ارزانتر شده، تصریح کرد: با گرم شدن هوا و رسیدن محصولات مناطق مختلف کشور، قیمت‌ها تعدیل می‌شود. از آن جا که میوه‌های تابستانی قابلیت نگه داری طولانی مدت ندارد بنابراین امکان صادرات نیز وجود ندارد.

وی گفت: امروز قیمت هر کیلو زردآلو در بازار خرده فروشی همدان بین 5 تا 15 هزار تومان، توت فرنگی 5 تا 8 هزار تومان، هلو  5 تا 10 هزار تومان و طالبی  نیز 4 هزار تومان است. قیمت‌ها با توجه به کیفیت محصولات متفاوت است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان افزود: قیمت بالای زرد آلو بخاطر کمبود این محصول است. عمده محصولات زردآلوده استان از اصفهان و شهریار وارد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750623

دیگر خبرها

  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند