Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:57:25 GMT

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته‌ای اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۳۸۱

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته‌ای اعلام شد

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای فرآیند تحویل قرارداد آتی زعفران رشته ای درجه یک (پوشال معمولی) را اعلام کرد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران اعلام کرد که فرآیند تحویل در قرارداد آتی زعفران پوشال معمولی تحویل خرداد 98 در روز سه شنبه 28 خرداد 98 و از طریق گواهی سپرده زعفران مطابق ضوابط انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت انجام فرایند تحویل اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، کلیه مشتریان فروشنده موظفند حداکثر تا شنبه 25 خرداد ماه 98 برای تبدیل زعفران به گواهی سپرده زرین زعفران مشرق زمین مراجعه کنند.علاوه بر این مشتریان فروشنده می توانند حداکثر تا ساعت 15:30 آخرین روز معاملاتی یعنی 28خرداد ماه، اقدام به خرید گواهی سپرده زعفران در معاملات روزانه گواهی سپرده زعفران در نمادهای زعفران 9808پوشال معمولی زرین با نماد معاملاتی (زعف 9808 پ 06) کنند.گفتنی است، هزینه‌های ارزیابی، نمونه برداری و انبارداری مطابق رویه های موجود در معـاملات گـواهی سـپرده زعفـران های نگین است.

 

دریافت زعفران و تحویل رسید به مشتری:

انبار پس از کارشناس و دریافت کامل زعفران به صدور رسید به مشتری فروشنده اقدام می‌کند. درصورت عدم واریز وجه قرارداد توسط خریدار، گواهی های صادر شده به نام فروشنده بـاقی مانـده و فروشنده می‌تواند به فروش گواهی در بازار گواهی سپرده زعفران یا ارائه گواهی به انبار جهت ترخیص و دریافت زعفران اقدام کند.

 

فرآیند تحویل خریداران:

مشتری خریدار باید حداکثر تا ساعت 15:45 روز سه شنبه 28 خرداد ماه اقدام به تـامین وجـه ارزش قرارداد در حساب عملیاتی خود کند و گواهی آمادگی تحویل را مطابق مهلـت تعیـین شـده در مشخصـات قرارداد ارائه کرده باشد.

معاملات گواهی سپرده کالایی زعفران در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8:30 الی 15:30 و در بستر معاملاتی شرکت مدیریت فناوری انجام می شود لذا مشتریان می توانند در هر روز نسبت به خرید گواهی سپرده در این بازار و نگهداری آن تا پایان روز کاری سه شنبه 28 خرداد 98 جهت ایفای تعهد فروش اقدام کنند.

مزایا و راهکارهای معاملات کشف پریمیوم مس در بورس کالافرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین در بورس کالا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز (۱۰ اردیبهشت) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ این پوشه پی دی اف را مطالعه کنید.

آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳، چهارم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر کشور؛ شامل ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی در هفت گروه امتحانی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار شد.

همچنین در این آزمون بر اساس آمار سازمان سنجش آموزش کشور ۱۵۱ هزار و ۶۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۵ درصد) زن و ۸۴ هزار و ۷۹ نفر (۵۵ درصد) مرد بودند. افزون بر این، بر اساس آخرین آمار سازمان سنجش حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد برای شرکت در آزمون کارت دریافت کردند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳، ۲۸ فروردین منتشر شد و روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفت. بر اساس اطلاعات سازمان سنجش از مجموع ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد