Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک با حضور سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، صیرفی مدیر موزه ملی ورزش، سلامی مدیر تشریفات و عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد تا ادارات کل استان ها و شهرستان ها در جریان روند و راه اندازی موزه ملی ورزش قرار بگیرند و هماهنگی بیشتری با کمیته ملی المپیک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد تا مدیران کل استان ها و شهرستان ها، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و مربیان را در جریان راه اندازی موزه قرار دهند تا آنان یادبودها، مدال ها، تجهیزات ورزشی شخصی و کاپ های خود را به موزه اهداء کنند.

همچنین قرار شد تا در نخستین اقدام سمیناری برای مدیران کل استان ها توسط وزارت ورزش و جوانان و با حضور صالحی امیری و سلطانی فر و مدیران کمیته ملی المپیک برگزار شود و توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک در این سمینار به آنان ارائه شود‌ و در پایان مدیران کل استان ها از موزه بازدید کنند.

در ادامه نشست امروز سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک توضیحاتی پیرامون مراحل آماده سازی موزه ارائه  و آمادگی کامل کمیته ملی المپیک برای میزبانی از مدیران کل استان ها و شهرستان ها اعلام کرد.

همچنین رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان موزه ملی ورزش را حلقه مفقود شده ورزش کشور دانست راه اندازی آن را تبریک گفت و از پیگیری های صالحی امیری و سلطانی فر برای این کار بزرگ تشکر کرد و آمادگی خود را برای همکاری با کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک پیشکسوتان روابط عمومی موزه وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!