Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:03:46 GMT

گزارش از مادرید: کوبیدن در بهشت از متروپولیتانو

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۹۵۷

گزارش از مادرید: کوبیدن در بهشت از متروپولیتانو

آخر بازی در لحظات فیگور گرفتن بازیکنان لیورپول با جام روی سکوی سورمه ای رنگ قهرمانی اروپا،سرخهای مستقر روی سکوی جنوبی خوانش 30 هزار نفری سرودشان را آغاز کردند.

به گزارش ورزش سه ، این گروه سرود هماهنگ و پراحساس به سرعت فضای کل ورزشگاه را در اختیار گرفت و در سکوت محض دیگران YNWA  را تمام کرد؛ اما این چیزی بیشتر از یک دورخوانی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اجرای اصلی چند دقیقه بعد با حضور ستاره های تیم که روبه طرفداران صف کشیده و دست ها را به شانه ها حلقه کردند. هواداران روی نزدیک به پنجاه ردیف افقی روی سکوهای متروپولیتانو، و بازیکنان و کادر فنی در کل عرض زمین.آنطرف شالهای سرخ بالا و اینطرف هرکس به فراخور پرچمی بر تن.از مانه و اوریگی تا فن دایک و کلوپ. و نوای درامز که از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد؛صداها بالاتر رفت:


*زمانی که از توفان می گذری /سرت را بالا بگیر/و از سیاهی نترس/در پایان این بوران /آسمانی طلایی است ونغمه زیبای چکاوکی...

 


ترانه "You never walk alone"  احتمالا مشهورترین سرود ورزشی دنیاست.سرودی که محتوای امیدوارانه و جانمایه پیروزی بر سیاهی و حس خوشبینانه وحتی  عاشقانه اش " هرگز تنها نخواهی ماند(تنها قدم نخواهی زد)"،زیباترین لحظات لیورپولی ها در طول تاریخ را ساخته است. شهر طبقه کارگر که با موسیقی و فوتبال روزگار می گذرانند. آنها که از صبح امروز به مرور از دروازه های مادرید به سمت مرز فرانسه رفته تا پایتخت اسپانیا را از اشغالگران دوست داشتنی و کم آزار  سرخ وسفید خالی کنند، در این دو روز همبسته تر از همیشه به نظر رسیدند. درست مثل تیم شان که با وجود بازی خوب و حملات موثر تاتنهام در نیمه دوم قرار نبود سرنوشت را یک بار دیگر به تیمی ببازد. برای لیورپولی ها ، توفان قرار به فرونشستن داشت ؛سیاهی مجبور به کمرنگ شدن بود و باد و باران بالاخره به پایان می رسید.همانطور که بعد از دبل سیو آلیسون و کرنر خطرناکی که می توانست گل تساوی تاتنهام را رقم بزند،اوریگی تنها کرنر خطرناک لیورپول در طول مسابقه را با ضربه ای دقیق به زاویه مخالف به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بازیکنی که برد معجزه آسای لیورپول در نیمه نهایی هم مدیون حضور او بوده است.ستاره آرام نیمکت نشین که در آن لحظه پیش بینی شده در شعر " اگر خسته شدی و رویاهایت در آستانه نابودی قرار گرفت" به میدان آمد و کار را تمام کرد.

 

 

این جام پاداشی کافی برای لیورپولی هایی بود که با فوتبال نفس می کشند. تیمی که بعد از افسانه هایی مثل شنکلی ، پیسلی ودالگلیش دوباره مرشد خود را یافته است و همین راز زنده شدن دوباره هواداری جهانی از لیورپول است ؛ تیمی که هزاران هوادارش از آسیا و سایر نقاط اروپا برای دیدار با اورجینالهای انگلیسی به مادرید سفر کرده بودند؛و البته همه شان  ستایشگر و زیر پرچم یورگن کلوپ. یوگی دوست داشتنی  که با روحیه بی نظیر و  حس و حال و رفتار فوق العاده اش تبدیل به دوست داشتنی ترین آلمانی تاریخ در انگلیس شده. مردی که همه تیم ها بابت نداشتن اش به لیور پول غبطه می خوردند. تیمی که البته ثروتش در سرمربی و تماشاچی خلاصه نمی شود و جمعی از بهترین های جهان در آن بازی می کنند. از ویرجیل فن دایک بهترین مدافع(بدون گفت وگو) دنیا تا حمله ورانی مثل صلاح و مانه و البته گلر بزرگ آلیسون بکر. تیمی که آجر به آجرش توسط کلوپ ساخته شده و البته احتیاج به تقویت هم دارد. کار بزرگ کلوپ در تابستان پیش رو حفظ این ستاره هاست؛بازیکنانی که اگر لیورپول را ببرند یک رختکن جذاب ، برنده و استثنایی را ترک کرده اند که سلاح بزرگ یوگی مقابل غول های اسپانیایی است. بازیکنانی که نه در لیورپول که اکثرا درمنطقه سرسبز چشایردر 40 کیلومتری آنفیلد  زندگی می کنند و تغییر مکان به پایتختهایی مثل مادرید نکته ایست که بی اختیار از ذهن شان می گذرد.

 


التبه برای لیورپولی ها مادرید همیشه به عنوان یک خاطره خوب باقی خواهد ماند.بخصوص بعد از شکست پارسال ؛ که وقت ترک صندلی های ورزشگاه کی اف هواداران رئال به آنها دلداری می دادند که جبران می کنید اما آنها خبرنداشتند فقط یکسال بعد در خانه باید این بازگشت را به چشم ببینند.جالبتر گلزنی صلاح که سال گذشته فینال را با اشک تمام کرد و البته کنفرانس مطبوعاتی راموس درهمین روزهای حضور لیورپول در مادرید و صحبت از ادامه دادن بعد از یک فصل فاجعه بار...

 


 مادرید البته راهی به دریا ندارد والا YNWA در اجرای متروپولیتانو شکل کامل تری به خود می گرفت؛وقتی که دوست داری وقت فریاد زدن ابیات آخر بوی دریا در مشام ات وول بزند تا ذهنت سیاهی و عظمت ترسناک توفان ها را فراموش نکند. وقت هایی که با یادآوری شان این تیتر لیورپول اکو بیشتر معنا می گیرد. تیتری برای لیورپول :از بین نرفتنی ها! :


ادامه بده، ادامه بده /با امیدی در قلبت
و تو هیچگاه تنها قدم نخواهی زد/تو هیچگاه قدم نخواهی زد

 

پژمان راهبر-مادرید

لیورپول لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیورپول لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید