Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-ما حتی روز دهم اردیبهشت جلسه تشکیل دادیم تا اگر در آخرین لحظه تقاضایی به ما رسید، آن را بررسی کنیم اما هیچ تقاضایی به کمیسیون ماده ۱۰ و به استانداری‌ها نرسیده است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: اصلاح طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه جدیدی تشکیل داده‌اند.

حمید ملانوری در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: تشکیل جبهه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم و جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی به اطلاع کمیسیون ماده ۱۰ فعالیت احزاب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جبهه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به مدت یک سال و در موضوع انتخابات فعالیت خواهد کرد و جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی برای فعالیت‌های مختلف از جمله انتخابات فعال خواهند بود و چون تأسیس خود را به کمیسیون ماده ۱۰ اعلام کرده‌اند، فعالیت آنها بلامانع است.

ملانوری ادامه داد: جبهه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم شامل جمعیت ایثارگران انقلاب، جمعیت جانبازان انقلاب، جمعیت وفاداران انقلاب، جمعیت پیشرفت و عدالت انقلاب، جمعیت آبادگران و جمعیت رهپویان انقلاب است. و احزابی همچون انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، انجمن اسلامی معلمان، مجمع ایثارگران، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی جامعه پزشکی، حزب ندای ایرانیان، حزب همبستگی دانش آموختگان ایران، سازمان عدالت و آزادی و حزب همبستگی ایران اسلامی تشکیل دهنده جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی هستند.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با بیان اینکه سومین جلسه این کمیسیون در سال ۹۸ تشکیل شده است خاطرنشان کرد: تأیید اساسنامه و مرام نامه مجمع زنان اصلاح طلب استان تهران انجمن اسلامی معلمان ایران و حزب اتحاد ملت ایران اسلامی پس از اصلاحات انجام شده در جلسه بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد.کانون فارغ التحصیلان آذربایجان غربی تقاضای تغییر نام به تدبیر و توسعه ایران اسلامی و گسترش فعالیت خود از سطح استان به ملی داشت که این تقاضا مورد تصویب قرار گرفت.

ملانوری همچنین گفت: با درخواست تأسیس حزب جمعیت اصلاح اسلامی استان تهران موافقت شد اما نکاتی بابت مرام نامه و اساسنامه و همچنین اصلاح نام این حزب مطرح شد که پس از انجام این اصلاحات، مجدد در کمیسیون بررسی خواهد شد. همچنین با گزارش مجمع عمومی جمعیت انجمن اسلامی استان تهران موافقت شد اما نکات اصلاحی درباره اساسنامه، مرام نامه و مجمع عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی و مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان مطرح شد که پس از اصلاحات انجام شده، مجدد در کمیسیون ماده ۱۰ بررسی می‌شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: با تمدید پروانه انجمن زرتشتیان کرج، انجمن زرتشتیان شریف آباد اردکان یزد مقیم مرکز و سازمان زنان زرتشتی موافقت شد و تمدید پروانه انجمن ملی فرهنگی ارامنه تهران برای بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

ملانوری همچنین در این نشست با اشاره به سوال ۱۶ نماینده مجلس از وزیر کشور درباره اینکه چرا وزارت کشور برای تجمع در روز کارگر مجوز نداده است، گفت: هیچ تقاضایی برای صدور مجوز راهپیمایی به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ نرسید. ما حتی روز دهم اردیبهشت جلسه تشکیل دادیم تا اگر در آخرین لحظه تقاضایی به ما رسید، آن را بررسی کنیم اما هیچ تقاضایی به کمیسیون ماده ۱۰ و به استانداری‌ها نرسیده است.

در جلسه این کمیسیون آقای کمالی به نقد از خانه کارگر گفتند: آنها تقاضا ندادند چون احساس می‌کردند با تقاضای آنها مخالفت می‌شد در حالیکه ما از برگزاری راهپیمایی‌ها استقبال کردیم و حتی به استانداری‌ها گفته بودیم در صورت برگزاری تجمعات با مجوز، امنیت آن را تأمین کنند ولی وقتی تقاضایی به ما نرسید ما هم نمی‌توانستیم مجوزی صادر کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد

 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات شامگاه سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه عازم ابوظبی شد تا در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی حضور یابد.

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور و بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ابوظبی برگزار می‌شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال به‌ منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار خواهد شد.

علاوه بر حوزه‌های اشاره شده، توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به ویژه کریدور شمال- جنوب به منظور ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شود در این اجلاس دو سند همکاری توسط رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور به امضا برسد.

شایان ذکر است در حاشیه اجلاس  همایش تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز در حاشیه کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

در این نشست تجار و کار آفرینان ایرانی و اماراتی با همتایان خود به‌صورت رو در رو مذاکره خواهند کرد.

همچنین تعدادی از متخصصان حوزه تجاری و سرمایه گذاری در خصوص توسعه فضای کسب و کار دو کشور و قوانین و مقررات حاکم بر سرمایه‌گذاری و تجارت و فرایندهای مربوطه مبادرت به سخنرانی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد