Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:03:16 GMT

10+3 بازیکن سپاهان؛ آزادها و جدایی طلب‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۸۹۴۳

10+3 بازیکن سپاهان؛ آزادها و جدایی طلب‌ها

10 بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان فصل هجدهم قراردادشان با این تیم خاتمه یافت و حالا باید برای ادامه همکاری با باشگاه به توافق برسند.

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی اولین تیمی بود که برای لیگ هجدهم در تاریخ 26 خردادماه 1397 تمرینات تیمش را آغاز کرد و سرانجام در تاریخ هشتم خردادماه 1398 با شکست مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، سک فصل سخت را تمام کرد و با شاگرانش در رختکن خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان طی لیگ هجدهم به مقام نائب قهرمانی لیگ دست یافت و در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسید و این یعنی حضورش به صورت مستقیم در صورت قهرمانی پرسپولیس در رقابت های جام حذفی، تضمین شده است. 


روز آینده امیرقلعه نویی با هیئت مدیره باشگاه سپاهان جلسه ای خواهد داشت تا در مورد آینده کاری اش تصمیم گیری شود. پس از این جلسه در صورتی که تصمیم به ادامه همکاری با قلعه نویی اتخاذ شود و دو طرف به توافق برسند، لیست لیگ نوزدهم در اختیار مدیران باشگاه قرار می گیرد. لیستی که تکلیف بازیکنانی که در زیر به شرایط آنها اشاره می کنیم، مشخص خواهد شد.

 

در حال حاضر 10 بازیکن تیم سپاهان قراردادشان تمام شده و 2 بازیکن هم به دنبال جدایی هستند.

 

•  کی‌روس استنلی و ولادیمیر کومان 


کومان و استنلی در ابتدای لیگ هجدهم و با قراردادهای یک ساله به این تیم پیوستند و طی فصلی که گذشت از بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی تیم بودند. در صورت ادامه همکاری سپاهان با امیرقلعه نویی این دو بازیکن هم به احتمال فراوان در اصفهان ماندنی خواهند بود، مگر اینکه با پیشنهادات بالاتری از سایر باشگاه های ایرانی و یا خارج از ایران مواجه شوند که این موضوع می تواند آینده آنها را به شهر یا کشور دیگری بکشاند.

 


•  جلال علی‌محمدی


جلال علی محمدی در پایان فصل قراردادش با سپاهان تمام می شود. این بازیکن در پنجره زمستانی تلاش زیادی برای جدایی از جمع طلایی پوشان داشت که با پاسخ منفی امیرقلعه نویی مواجه شد. در صورت باقی ماندن قلعه نویی در سپاهان به احتمال فراوان این بازیکن در لیگ نوزدهم با پیراهن یک تیم دیگر به میدان خواهد رفت.

 

 

•  رسول نویدکیا


رسول نویدکیا در هفته های ابتدایی لیگ هجدهم دوران نقاهت را سپری می کرد ولی در در ادامه لیگ و علیرغم اینکه می توانست در ترکیب طلایی پوشان به میدان برود، امیرقلعه نویی در آخرین دیدار فصل و فقط چند دقیقه به او فرصت بازی داد. نویدکیا البته در دیدار برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی هم به میدان رفت و در واقع از آن دسته بازیکنانی به شمار می رود که هنوز آینده اش مشخص نیست ولی احتمال جدایی اش از تیم وجود دارد.

 

 

•  سیاوش یزدانی 


سیاوش یزدانی در ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی دو ساله از باشگاه پیکان به سپاهان پیوست. این مدافع میانی در لیگ هفدهم خود را خیلی زود به ترکیب اصلی رساند و در لیگ هجدهم به بازیکنی تاثیرگذار بدل گشت. به نظر می رسد علیرغم اینکه سیاوش یزدانی با پیشنهاد باشگاه استقلال تهران روبرو شده، به احتمال زیاد در سپاهان به کارش ادامه خواهد داد.

 


•   عزت‌الله پورقاز


عزت پورقاز هم مانند یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم به سپاهان پیوست. این بازیکن هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار طلایی پوشان در دوران امیرقلعه نویی بوده و از بدشانسی هایی که در لیگ هفدهم گریبانش را گرفت هم فاصله گرفته است. ادامه همکاری پوزقاز با سپاهان محتمل است.

 


•   سجاد شهباززاده


شهباززاده یکی از بازیکنان مورد علاقه امیرقلعه نویی به شمار می رود. او در تمام بازی هایی که می توانست حضور داشته باشد، توسط سرمربی سپاهان به کار گرفته شد و در هر دو پست وینگر و هافبک بازی کرد. احتمالا با ادامه همکاری امیرقلعه نویی ، شاهد ادامه حضور شهباززاده در اصفهان خواهیم بود.

 

 

•  محسن مسلمان


هافبک سابق پرسپولیس در پنجره زمستانی لیگ هجدهم به تیم فوتبال سپاهان پیوست ولی زیاد بازی به او نرسید و احتمال جدایی اش زیاد است.

 

 

•   مهدی کیانی


کیانی پس از بازی مقابل پرسپولیس که آخرین دیدار طلایی پوشان در فصل جاری بود، از برنامه اش برای آینده چیزی نگفت ولی با توجه به نقشی که در تیم دارد، امیرقلعه نویی خواهان ادامه حضور او در تیم خواهد شد. البته اگر خودش بماند.

 


•  محمد ابراهیمی


مصدومیت محمد ابراهیمی که یکی از خریدهای سپاهان در پنجره زمستانی بود، باعث شد هفته هایی ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهد. او  در ادامه مقابل سایپا برای اولین مرتبه با پیراهن زرد سپاهان بازی کرد ولی بعید به نظر می رسد که با این تیم به لیگ نوزدهم برسد.

 

 

گفتنی است علاوه بر بازیکنانی که به آنها اشاره شد و تکلیف آنها مشخص نیست، مهرداد محمدی با قراردادی سه ساله جدایی اش از سپاهان قطعی شده و به لیگ پرتغال پیوسته؛ ضمن اینکه دو بازیکن دیگر تیم یعنی خالد شفیعی و بختیار رحمانی که به خصوص در نیم فصل دوم اقبالی از سوی امیرقلعه نویی برای حضور در زمین مسابقه ندیدند، با انتشار پست هایی اینستاگرامی و به صورت تلویحی از هواداران سپاهان خداحافظی کرده اند.

 

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی با برد آلومینیوم و شکست تیم میهمان به پایان رسید که روی صحنه گل اول پرسپولیس اعتراض زیادی از سوی اراکی‌ها وجود داشت.

در این صحنه اوستون اورونوف برخوردی با ایمان موسوی بازیکن آلومینیوم داشت و باعث سرنگونی او شد  اما داور بدون سوت از این صحنه گذشت و خطا نگرفت.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

✅ محمدرضا ابوالفضلی: اینگونه برخوردها یک جدال طبیعی در فوتبال هست. نیروی وارد شده غیر طبیعی و در حدی نیست که داور مُجاب به اعلام خطا شود. اگر خوب دقت کنیم متوجه نزدیکی صحنه به داورِ چهارم و اشراف کامل وی به موقعیت می‌شویم چراکه ایشان نیز در حال انتقال اطلاعاتِ صحیح، نسبت به عدم وقوع خطا، به داور بازی است. با این‌ تفاسیر هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود که توسط داور گرفته شد.

❌ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس با دست بازیکن حریف را شارژ کرد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

❌ تورج حق‌وردی: بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف را هُل داد و مرتکب خطا شد.

بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)