Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پی اتفاقات رخ داده در بازی فینال جام حذفی در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: از همه مردم عذرخواهی می‌کنیم به خاطر اتفاقاتی که در بازی فینال جام حذفی رخ داد. بلافاصله بعد از اتفاقی که افتاد با دستور وزیر ورزش عازم اهواز هستیم با چند نفر از مسئولین فدراسیون فوتبال که با چند از مسئولین محلی جلسه ای برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاقات را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. این اتفاقات خوشایند ورزش و فوتبال کشور نیست. می‌توانستند از قبل برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند که طرفداران داماش گیلان از قبل وارد ورزشگاه می شدند و سر جای خود مینشتند.

وی در ادامه افزود: فردا بعد از اینکه وارد اهواز شویم و بعد از بررسی گزارش دقیق این اتفاقات به مردم خواهیم گفت. مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگوی این اتفاقات باشند. اتفاقاتی که در اصفهان نیز افتاد به هیچ وجه زیبنده ورزش نیست و اگر می‌خواهد فوتبال با این طریق برگزار شود بهتر است که اصلا مسابقات را برگزار نکنیم. نباید شیرینی مسابقات باعث شود در پایان کام مردم تلخ شود. بعد از این سفر گزارش اتفاقات ورزشگاه فولاد آرنا بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جام حذفی فدراسیون فوتبال معاون وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است