Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سعید فتاحی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره حواشی فینال جام حذفی گفت: ابتدا از همه‌ی مردم به خاطر تأخیر در شروع بازی عذرخواهی می‌کنم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبودند، چون ما این مسائل و مشکلات را از ساعت دو بعدازظهر اعلام کردیم. به خاطر اینکه حجم عظیمی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و قسمتی که برای هواداران داماش بود را پر کردند و ورزشگاه پر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط وقتی تماشاگران داماش آمدند، دیگر جایی برای آنها نبود. حق قانونی آنها بود که در ورزشگاه حاضر باشند و ما تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی برگزار شود و خدا را شکر می‌کنیم که بازی به خوبی برگزار شد و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که قبول دارند بازی فینال با تأخیر دو ساعته برگزار شد، عنوان کرد: نمی‌توان این موضوع را قبول نداشت. امنیت مسابقه بر عهده یگان ویژه است و  باید تلاش می‌کردند که تماشاگران داماش به ورزشگاه بیایند و مردمی هم که در ورزشگاه نشسته بودند، جابه‌جا شوند. انجام این کارها زمان برد. شما از راه دور تصمیم می‌گیرید، شما وظیفه دارید که اخبار درست را بگویید. شما اعلام کردید که فتاحی حالش بد شده است، در صورتی که چنین چیزی نبود. خانواده من نگران شدند. 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه حکم کمیته اخلاق مبنی بر ممنوع الفعالیت شدنش به او ابلاغ شده است، گفت: حکمی نیامده و چیزی به من ابلاغ نشده است. برای من مهمترین چیز این است که بازی را به نحو احسن برگزار کردیم و مهمترین چیزی که برای من و همکارانم و نیروی انتظامی مهم است این است که مردمی که در ورزشگاه هستند به سلامت به خانه‌های‌شان بروند.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که از برگزاری فینال جام حذفی راضی هستید، گفت: صد درصد راضی نیستم. اگر مشکل نبود بازی با دو ساعت تأخیر برگزار نمی‌شد. تعداد تماشاگران پرسپولیس زیاد بود و جایگاه تماشاگران داماش را پر کرده بودند. باید این جایگاه را در اختیار تماشاگران داماش قرار می‌دادیم و این موضوع زمان برد. شما وقتی با آقای فردوسی‌پور کار می‌کردید به عنوان گزارشگر تمام این مسائل و مشکلات را تجربه کردید.  

سعید فتاحی در پایان صحبت‌هایش خطاب به مجری برنامه گفت: شما باید از من بابت خبر کذبی که درباره بد بودن حالم اعلام کردید عذرخواهی کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد