Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سالاری مقدم، گفت: در راستای نظارت بر فعالیت های درمانی جنوب کرمان،۷ دندانسازی و ۴ موسسه غیرمجاز در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «علی سالاری مقدم» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره اقدامات نظارتی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جنوب کرمان، گفت: نظارت بر سیستم های درمانی با توجه به ارزشمند بودن جان افراد اهمیت فراوانی دارد و در این راستا اداره نظارت و بازرسی جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از نظام سلامت کشور را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سالاری مقدم، ابراز داشت: با افرادی که سقط جنین غیر قانونی در منطقه انجام می‌دهند، برخورد قانونی می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، خاطرنشان کرد: طی 9 ماه گذشته در راستای نظارت بر فعالیت های درمانی منطقه، ۷ دندانسازی غیر مجاز و ۴ موسسه غیرمجاز شامل یک عینک سازی و ۳ مورد طب سنتی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پلمپ شده است که پلمپ یک دندانسازی در هفته جاری بود.
وی، با بیان این مطلب که با ۲ پزشک که در بخش خصوصی وجه غیرقانونی دریافت کرده اند، برخورد قانونی شده است و بازدید دوره ای از مطب پزشکان در راستای نظارت انجام می‌شود، اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته 9 پرونده از کمیسیون ماده 11 به تعزیرات ارجاع و حکم آن اخذ شده است.
سالاری مقدم، اضافه کرد: در بازدید از دفاتر مشاوره پرستاری جنوب کرمان ۲ مورد به کمیسیون ماده 11 ارجاع شده است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین ماه رمضان دهه کرامت امام خمینی ره ماه مبارک رمضان پلمپ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور