Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن سپهری در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان تربت جام در حوزه های عمرانی در سال 97 اظهار کرد: در ابتدای سال 97 سیستم روشنایی زمین چمن وحدت با هزینه بالغ بر 300 میلیون ریال انجام شد، همچنین رنگ آمیزی سالن وحدت با هزینه 150 میلیون ریال، ایجاد جایگاه با هزینه 110 میلیون ریال و نصب محافظ جایگاه ها با هزینه 50 میلیون ریال صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازسازی و راه اندازی مجدد استخر روباز با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان حاشیه شهر با هزینه 150 میلیون ریال انجام و استخر آبگرم کودکان و اتاق ناجیان در استخر سرپوشیده شهرستان احداث شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام بیان کرد: خانه جوانان شهرستان نیز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در سال گذشته احداث شد، همچنین کفپوش سالن ورزشی نصر آباد با هزینه بالغ بر 550 میلیون ریال تعویض گردید.

سپهری تصریح کرد: گود کشتی چوخه خیر آباد با هزینه بالغ بر 20 میلیون تومان تعمیر و مرمت شد و انشعابات آب و گاز گود کشتی تربت جام نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری 17 مسابقه در رشته های بومی محلی، فوتبال، والیبال و کشتی، عنوان کرد: 10 همایش ورزشی از جمله پیاده روی، کوه پیمایی، دوومیدانی و دوچرخه سواری برگزار شد، همچنین برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و همایش پرواز بادبادک ها از دیگر فعالیت های صورت گرفته در بخش همگانی در سطح این شهرستان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در خصوص اعزام تیم های ورزشی نیز گفت: از این شهرستان بیش از 100 اعزام به مسابقات استانی و کشوری صورت گرفت که از این میان می‌توان به اعزام تیم های تیراندازی به اهداف پروازی، رزمی و دوومیدانی به مسابقات کشوری اشاره کرد.

سپهری بیان کرد: در بخش میزبانی ها نیز در رشته های بدنسازی، بومی محلی، کشتی چوخه، بسکتبال، فوتبال، هندبال، تنیس روی میز پذیرای تیم های سطح استان بوده ایم، همچنین میزبانی رشته های کشتی با چوخه، هندبال و بومی محلی را در سطح کشور بر عهده داشته ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوبی در اداره شهرستان صورت گرفته، گفت: دیدار از خانواده های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، افطاری ایتام و شرکت در راهپیمایی های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی این شهرستان بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در خصوص فعالیت های صورت گرفته در حوزه جوانان نیز اظهار کرد: ستاد امور جوانان شهرستان در طول سال به صورت منظم برگزار شد، همچنین برگزاری مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران، کارگاه تاب آوری اجتماعی، کارگاه آموزشی مهارت های ازدواج و تشکیل مجمع مشورتی جوانان از دیگر فعالیت های این شهرستان به شمار می‌‎آید.

سپهری در خصوص بحث آموزش در شهرستان تصریح کرد: دوره های آموزشی ورزشی مربیگری هندبال، کبدی، همگانی در بخش های آقایان و بانوان و کارگاه های دانش افزایی بومی محلی، پیلاتس و کوه پیمایی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در بحث مقام آوری ورزشکاران تربت جام، 15 مدال آسیایی در سال گذشته برای این شهرستان به ارمغان آمد، همچنین ورزشکاران تربت جام در سال 97 موفق به کسب 35 مدال کشوری و 281 مدال استانی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در خصوص عملکرد این اداره در سال 98 گفت: ساخت دیواره سنگ نوردی با هزینه بالغ بر 35 میلیون تومان در مجموعه وحدت تربت جام در حال اتمام است و تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد.

سپهری ادامه داد: فاز اول مجموعه تیراندازی با 6 خط اهداف ثابت با هزینه 5 میلیون تومان افتتاح شد، همچنین با حضور رئیس هیئت وزنه بردای استان، اختصاص زمین برای خانه وزنه برداری صورت گرفت و با کمک های اداره ورزش شهرستان در دست احداث است.

وی در خصوص فعالیت های حوزه جوان در سال جدید بیان کرد: اطلاع رسانی ها در جهت کمک به سیل زدگان در ابتدای سال انجام و اولین ستاد ساماندهی جوانان نیز با حضور فرماندار برگزار گردید، همچنین در حال حاضر دو سمن در حال ثبت در شهرستان داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام تصریح کرد: نشستی با رئیس زندان شهرستان در جهت گلریزان زندانیان در سال جدید برگزار شد که در این جشن مبلغ 200 میلیون تومان جمع آوری و 22 زندانی آزاد شدند، همچنین در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات بومی محلی در زندان ها و افزایش نشاط رایزنی صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند