Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان برای بیست و پنجمین سال متوالی در دو مرحله مقدماتی و تخصصی در 14 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان از روز سوم تیرماه امسال آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه دریافتی سنجش برای هر نوآموز 300 هزار ریال اعلام شده است، افزود: تمامی مدیران مدارس ابتدایی استان با ثبت نام اولیه نوآموزان در سامانه سناد نسبت به نوبت گیری در سامانه سنجش به آدرس الکترونیکی   h1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iehs.ir/tashkhis/home برای آنان اقدام ‌نمایند. سامانه سنجش با سامانه سناد لینک بوده و برای مدیران مدارس ابتدایی قابلیت رؤیت و استناد است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه اجرای برنامه سنجش در راستای غربالگری دانش‌آموزان با هدف جایدهی درست در نظام آموزشی، شناخت مشکلات جسمی دانش‌آموزان به منظور تشخیص به موقع نارسایی‌های جسمانی، اختلالات روانی و رفتاری نوآموزان است، خاطر نشان کرد: مداخله به هنگام و ارائه خدمات مورد نیاز و آماده سازی دانش‌آموزان برای آموزش رسمی از دیگر ضرورت‌های اجرای این برنامه است که هر ساله با مشارکت و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل آموزش و پرورش در استان اجرا می‌شود.

رنجبر اضافه کرد: 98 نفر نیروی اجرایی متخصص در 14 پایگاه‌ سنجش سلامت و ارزیابی تحصیلی روزانه 447 نوآموز را از نظر بینایی، آمادگی تحصیلی و معاینات بالینی مورد سنجش و غربالگری قرار خواهند داد.

او افزود: تمامی عوامل اجرایی و تخصصی پایگاه‌های سنجش در کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای ارائه خدمات بهتر به اولیا و نوآموزان شرکت خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان آموزش و پرورش استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا