Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:35:55 GMT

نماز عید فطر در شهر جیرفت اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۷۸۱۳

نماز عید فطر در شهر جیرفت اقامه شد

نماز عید فطر با حضور با شکوه مردم شهر جیرفت، در مصلی این شهر اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مردم مومن شهر جیرفت، پس از یک ماه روزه داری، سحر امروز، با حضور در مسجد حضرت رقیه (س) واقع در خیابان شفا، در نماز جماعت صبح شرکت کرده و پس از قرائت زیارت عاشورا، مسیر این مسجد تا مصلی شهر را پیاده پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازگزاران پس از آن در دعای پرفیض ندبه و نماز عید فطر  در مصلی جیرفت شرکت کردند.

نماز عید فطر در شهر جیرفت، به امامت « حجت الاسلام رضا سعادت فر» امام جمعه جیرفت اقامه شد.

حجت الاسلام رضا سعادت فر، در خطبه های پایانی نماز عید فطر، گفت: آینده انسان وابسته به اعمال اوست و هر چه انسان کار خیر و یا شر انجام دهد، در سرنوشت او تأثیر گذار است.

امام جمعه جیرفت، با بیان این مطلب که ما همواره بایستی شکر گذار نعمت های خداوند باشیم، اضافه کرد: شکر گذاری به این معنا است که انسان در طول سال عبادت و بندگی خدا کند.

وی، با اشاره به ساخت گنبد طلای امام حسین علیه السلام، خاطرنشان کرد: کمک به ساخت گنبد طلای امام حسین علیه السلام توفیقی است که نصیب مردم این دیار شده است لذا مؤمنینی که توان مالی دارند، با خرید خشت طلا در ثواب ساخت گنبد حضرت مشارکت کنند.

حجت الاسلام سعادت فر، ابراز داشت: مومنین نمازگزار در مصرف آب و برق اسراف نکنید، صرفه جویی در مصرف آب و برق موجب می‌شود کمتر با قطع آب و برق مواجه شوید.

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس امام خمینی ره سالگرد ۱۴ خرداد خبرگزاری شبستان ۱۴ خرداد استان بوشهر مراسم ۱۴ خرداد ارتحال امام ره فلسطین شهر جیرفت نماز عید فطر امام جمعه جیرفت عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد