Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گیلان گفت: تردد خودروهای باری سنگین در دو محور رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل تا ساعت ۲۴ ممنوع است. ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ضمن تشریح اعمال محدودیت ترافیکی در دو محور مواصلاتی گیلان اظهار داشت: از ساعت 8 امروز تا ساعت 24 تردد هرگونه وسیله نقلیه باری و سنگین در دو محور رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه از تردد خودروهای سنگین در این دو جاده جلوگیری به عمل می‌آید عنوان کرد: خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این قاعده مستثنی هستند بنابراین تردد آن‌ها در دو مسیر رشت ‌- قزوین و آستارا - اردبیل بلامانع است.

محمدپور تسهیل در عبور و مرور و تردد خودروهای سواری را یکی از اهداف مهم اعمال محدودیت‌های ترافیکی یاد شده اعلام کرد و ابراز داشت: امیدواریم رانندگان وسائط نقلیه نیز در راستای برقراری نظم و هدایت جریان ترافیک جاده‌ها نهایت همکاری را با نیروهای پلیس راه داشته باشند.

ترافیک 15 کیلومتری در محور ورودی گیلان از سمت رودبارمحدودیت‌های ترافیکی عیدفطر در دو محور مواصلاتی گیلان اجرا می‌شودترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و ورودی استان گیلان

وی ضمن توصیه به رانندگان و حفظ هوشیاری و دقت در زمان رانندگی توسط آنان اظهار داشت:‌ رعایت ‌قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انجام هر گونه‌ تخلف حادثه‌ساز توسط رانندگان از جمله مواردی است که پلیس جهت تضمین سلامت و ایمنی افراد به آن توجه ویژه‌ای دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان وضعیت تردد خودروها در محورهای برون شهری استان را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ تردد خودروها در محدوده جنوب استان گیلان محدوده رودبار به منجیل بسیار پرحجم و سنگین بوده و با گذشت زمان دائماً بر حجم آن افزوده می‌شود.

محمدپور وضعیت سایر محورها و جاده‌های داخلی استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت:‌ ترافیک در کلیه جاده‌های برون شهری گیلان سنگین است اما پلیس راه تلاش می‌کند با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و اقداماتی نظیر این از ایجاد هرگونه گره ترافیکی جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود