Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا (پنج شنبه) نخستین بازی خود با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی را مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

ویلموتس درحالی برای این بازی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند که قید استفاده از برخی بازیکنان تاثیرگذار خود مانند سامان قدوس، اشکان دژاگه و سردار آزمون را به دلیل آسیب دیدگی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی وضعیت رامین رضائیان هم با وجود حضور او در تمرینات اخیر تیم ملی برای این بازی مبهم است چراکه آسیب دیدگی اش که در بازی جام امیر قطر بین تیم‌های الشحانیه و الدحیل از ناحیه کتف رقم خورد به صورت کامل رفع نشده است و رضائیان همچنان زیرنظر کادرپزشکی تیم ملی آخرین مراحل مداوای خود را پشت سر می‌گذارد.

به این ترتیب احتمال قرار گرفتن این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی برای بازی با سوریه پایین است و وریا غفوری و صادق محرمی شانس بسیار بیشتری نسبت به رضائیان برای بازی کردن مقابل شاگردان فجر ابراهیم دارند.

البته با توجه به روند درمان کتف رضائیان به احتمال فراوان او مشکلی برای بازی بعدی تیم ملی مقابل کره جنوبی که ۲۱ خرداد در ورزشگاه جام جهانی سئول و به میزبانی شاگردان پائولو سرجیو پرتغالی برگزار می‌شود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بی اعتنایی به پیراهن تیم ملی فوتبال با گواهی پزشکی!/ گربه را باید دم حجله کُشت

ترس مهاجم کره‌ای از رویارویی با بازیکنان تیم ملی ایران

نخستین حضور بازیکنان پرسپولیس و مریی اسپانیایی در تمرین تیم ملی

انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان

عارف آقاسی پیش از دیدار با استقلال به ترکیب اصلی تراکتور بازگشت.

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از تعویض عجیب در بازی با ذوب آهن و پشت سر گذاشتن محرومیت یک هفته‌ای به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود، مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام: هواداران ببخشند رفتار نکونام کودکانه است!

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها