Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حوالی ظهر امروز پانزدهم خرداد ماه رؤیت جنازه تجزیه شده مردی مجهول الهویه در بیشه عباس آباد شهرستان دزفول به سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع رسانی شد.

نادر پاشایی فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول در این باره گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان به محل گزارش شده اعزام و سریعا اقدام به شناسایی محل و کشف جنازه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول افزود: جسد یاد شده که توسط یک شهروند شناسایی شده بود، به علت چسبیدن به تنه یک درخت در مجاورت رودخانه و گذشت زمان به صورت کامل تجزیه شده بود که توسط تیم اعزامی آتش نشانان با مشقت زیاد و طی کردن مسافت طولانی و سنگلاخی از بیشه بیرون آورده شد و توسط آمبولانس باغ بهشت به سردخانه منتقل شد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت