Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:27:22 GMT

قدمت آثار کشف‌شده از منطقه دوخواهران نهاوند مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۰۵۴۴

قدمت آثار کشف‌شده از منطقه دوخواهران نهاوند مشخص نیست

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه در منطقه دوخواهران نهاوند طی روزهای گذشته با حضور کاوشگران آغاز شده است.

بر اساس اکتشافات صورت گرفته در سال‌های گذشته در این منطقه، اهمیت آغاز فصل چهارم برای کارشناسان و فعالان این حوزه دوچندان شده است.

امروز جمعه پخش تصاویری در فضای مجازی مبنی بر کشف سرستون‌هایی در منطقه کاوش معبد لائودیسه خبر ساز شد که در این زمینه خبرنگار مهر با مسئولان گفتگویی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی نهاوند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعیین قدمت ستون‌های کشف‌شده نیازمند نظر سرپرست تیم کاوش است.

محسن جانجان افزود: در روزهای آینده مشخص خواهد شد که ستون‌های کشف‌شده دارای چند سال قدمت هستند و تا مشخص شدن نهایی از گمانه‌زنی معذوریم.

وی از شهروندان خواست تا انتشار هرگونه تصویر و خبر بی‌پایه و اساس در این خصوص اجتناب کنند.

کد خبر 4634538

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند کاوشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ارگ زیبای بم، نمادی از قدمت ایران زمین+ فیلم
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  •  کاوش در «فلک‌الافلاک»/ قدمت ۵ هزارساله سکونت انسان در این عرصه
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند