Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@03:46:37 GMT

تفکر انقلاب اسلامی تحول‌آفرین است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۵۵۷

تفکر انقلاب اسلامی تحول‌آفرین است

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حسن طاهری، امام جمعه موقت همدان امروز، ۱۷ خردادماه، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: برخی مشکلات در کشور ناشی از عدم توجه به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، انتظار می‌رود مسئولان به این اصل مهم توجه ویژه داشته باشنند.

وی افزود: تفکر و اندیشه  انقلاب اسلامی همیشه تحول‌آفرین بوده و هرجا با مشکلی مواجه هستیم ارتباطی به گفتمان انقلاب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه ماه رمضان شروعی برای اولیای خدا به منظور حرکت در مسیر حق‌تعالی است، تصریح کرد: ایمان و بندگی فقط در ماه رمضان نبوده و باید در تمام لحظات در زندگی ما جاری و ساری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سالروز هلاکت متوکل عباسی است که بارها مزار سیدالشهدا(ع) را تخریب کرد، اضافه کرد: آن ظالم با اهل بیت(ع) دشمنی داشت که به درک واصل شد.

امام جمعه موقت همدان خاطر نشان کرد: بعضی از وهابیون عناد ویژه با اهل بیت(ع) دارند و مسلمانان بسیاری را قتل عام کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان با دین اسلام همیشه سر ناسازگاری دارند و در همه شرایط به دنبال ضربه رساندن به مسلمانان هستند؛ امام علی(ع) همه این موارد را پیش‌بینی کرده بودند و در مورد امروز نیز فرموده بودند که گروه گروه به زیارت امام حسین(ع) می‌شتابند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امروز پس از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال شاهد وقوع پیش بینی‌های حضرت علی (ع) در کتاب نهج البلاغه هستیم.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه فقط با اعتماد به خدا می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و بر دشمنان پیروز شویم، یادآور شد: استکبار جهانی و رییس جمهور آمریکا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند باید بدانند به زودی و به لطف خدا حیله آن ها بر ملا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این پیکار نابرابر تنها با یاری خداوند پیروز می‌شویم، خاطرنشان کرد: ترامپ و متحدانش همیشه علیه اتحاد ما هستند زیرا جنگ بین حق و باطل پایان‌ناپذیر است. 

امام جمعه موقت همدان تقوا را عاملی مهم در نابود کردن حیله دشمنان دانست و گفت: مقاومت در خود انسان نسبت به نفس بسیار مهم است چرا که شیطان از طریق نفس نفوذ می‌کند.

انتهای پیام

 

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان نماز جمعه مشکلات کشور حجت الاسلام طاهری گفتمان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند