Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین جلسه ستاد اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اعضای پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان سامان به منظور هماهنگی طرح اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری امروز (۱۸ خرداد) در پنجمین جلسه ستاد اوقات فراغت که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان برگزار شد، گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از اولویت های مهم دستگاه های فرهنگی به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: طرح اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» هرساله با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در همه پایگاه های اوقات فراغت سطح استان برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه طرح اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» به تقویت بنیه های اعتقادی، مذهبی، علمی، فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان کمک بزرگی می کند ابراز کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در طرح اوقات فراغت در کلاس های متنوع و مورد علاقه خود شرکت می کنند.

 

مظاهری غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، توانمندسازی اعضای کانون ها، ایجاد حلقه های انسجام در بین نوجوانان و شناسایی افراد مستعد برای حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد را از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» عنوان کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جوانان و نوجوانان سطح استان می توانند تا تاریخ 31 خرداد ماه جاری با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان نسبت به ثبت نام در طرح اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» اقدام کنند.

 

وی بابان اینکه بیش از ۴۰۰ پایگاه طرح اوقات فراغت در سطح استان فعال است گفت: جونان و نوجوانان می توانند با ثبت نام در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد در کلاس های فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و... شرکت کنند.

 

مظاهری مدیر، رابط، مسئول فرهنگی هنری، مسئول آموزش، امام جماعت مسجد، هیئت امنا و فرمانده پایگاه بسیج مسجد را از ارکان پایگاه های اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در سطح استان نام برد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هماهنگی و انسجام و پرهیز از موازی کاری به برگزاری هرچه بهتر اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» کمک بزرگی می کند.

 

وی ابراز کرد: کلاس های اوقات فراغت امسال با عنوان «طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد» و ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان برگزار می شود.

 

مظاهری افزود: تعامل با دستگاه های متولی و پشتیبان اوقات فراغت در جهت ایجاد تسهیلات برای پایگاه ها می تواند به برگزاری هرچه بهتر کلاس های اوقات فراغت کمک کند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر استان بوشهر خبرگزاری شبستان عید فطر امام خمینی ره اقامه نماز عید فطر مقاومت مقام معظم رهبری سالگرد ۱۴ خرداد نماز جمعه بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)