Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@00:00:12 GMT

شهید امیری: پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۳۳۵۵

شهید امیری: پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از یزد، سید روح‌الله موسوی خمینی که در بین طرفداران و دوستدارانش به «مام خمینی» شهرت دارد، اولین رهبر و، ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران و از مراجع تقلید شیعه بود که انقلاب ۱۳۵۷ ایران را رهبری و در پی آن، جمهوری اسلامی را از راه همه‌پرسی اول، بنیان‌گذارد و تا پایان عمر، رهبرش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امسال سی امین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) است و بنابر این به بخشی از وصیتنامه شهدای یزد در مرود رهبرمان می‌زنیم.
شهید زین‌العابدین علیزاده: در زمانی هستیم که دولت و مسئولین مملکت در خط اسلام و ولایت فقیه هستند و اگر توانستیم به این دولت کمک کنیم به اسلام کمک کرده‌ایم.
شهید داود حسین امیری فیروزآبادی: همیشه پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید و هوشیار و فعالانه در صحنه حضور داشته باشید و مواظب شایعه پراکنی‌های منافقین باشید.
شهید احمد مهدی زاده: با صبر و استقامت خویش از روحانیون متعهد و ولایت فقیه پشتیبانی کنید.
شهید ابوالقاسم اکبری: از پشتیبانی کردن ولایت فقیه دریغ ننمایید.
شهید محمدرضا عینکی فیروزآبادی: از خدا بخواهید شهیدی که برای بارور شدن انقلاب اسلامی داده‌اید و این قربانی ناقابل را که در راه ولایت فقیه داده‌اید قبول نماید.
شهید محمد رضا بیک‌پور شورکی: در زمان غیبت امام زمان (عج) باید به فق‌ها که جانشین ایشان هستند حکومت و ولایت داد. از روحانیت اصیل و ولایت فقیه پشتیبانی کنید و زحمات روحانیون را ارج نهید.
شهید کریم کارگر: پشتیبان اصل ولایت فقیه باشید که اساسی‌ترین اصل قانون اساسی است.
شهید علیرضا دهقانی: ملت ایران وحدت خویش را حفظ کنند و گوش به فرمان امام باشند و منافقین داخلی و خارجی را سرکوب نمایند.
شهید محمدابراهیم اسعدی: پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت مبارز باشید اگر پشتیبان روحانیت نباشید شکست ما حتمی است.
شهید مسلم عابدنیا: اگر فیض شهادت نصیبم شد آنان که پیرو خط امام نیستند و به ولایت فقیه اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند.
شهید محمد شرف‌الدینی: قدر این لطف و مرحمت الهی را بدانید و طبق آیه شریفه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» پشتیبان ولایت فقیه باشید.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در نشست با مسئول و نیروهای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه گذشته در جمع نمایندگان ولی‌فقیه فرمودند مهم‌ترین وظیفه نمایندگانم ارتباط با مردم است که  سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات است.

وی با بیان اینکه کار عقیدتی و ارتباط با بدنه بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: ارتباط با مردم لزوماً ارتباط عرفانی و عام نیست بلکه ارتباط در دسترس قرار گرفتن است، در طول شبانه‌روز باید پاسخ‌گوی تماس‌ها و ارتباطات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت  تقویت اعتقاد و ایمان تصریح کرد: به عنوان یکی از وظایف اصلی، «مطالعه، پشتوانه‌سازی و تقویت عقیده»، از جمله کارهای حیاتی، به ویژه در بخش‌های عقیدتی است.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید قدر کار را دانست چراکه هر کسی پاسبان عقیده دیگران و بیان‌کننده عقیده نیست، طبق روایتی (دوکار نباید انجام داد که هلاک مردان است)، نخست باطلی را به دین خدا نسبت داد و دوم اینکه هر چیزی را در قالب  حدیث و روایت تحویل مخاطب نداد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از هر گونه اختلاف و سرقت فکری تأکید کرد و یادآور شد: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است.

شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: نفس، نگاه، تواضع، جایگاه و حضور نماینده حضرت آقا در استان برای همه ما بسیجیان و سپاهیان درس و الگو‌ست و این فضل و علم در مأموریت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: به فرمایش آقا امیرالمومنین حضرت علی(ع) باید نقاط مثبت مردان بزرگ روزگار را بیان کرد، نگاه، تعامل، وحدت رویه و همراهی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به مردم و‌ مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ بوده و‌ باید از این خوبی‌ها تکریم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری افزود: «هدایت معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی» سه وظیفه عمده روحانیت است. یکی از مباحث محوری شهید مطهری؛ شهید این ایام به عنوان یک واقعیت در همه دوران و‌ عرصه‌ها درک صحیح روحانیونیت نسبت به وظایف خود است.

وی استاد شهید مطهری را عارف، فیلسوف و متکلم به تمام معنا خواند و اظهار کرد: این شهید والامقام یک معلم به تمام معنا بود که سراسر وجودش را در راه انقلاب تقدیم کرد، راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند.

توکلی  تأکید کرد: امروز ادامه راه شهید مطهری که همان تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است بایستی به جهانیان اعلام شود.

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است