Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر ۳۹ ساله بی سرپرستی شده که دارای دوفرزند و مستاجر می باشد.

در این نامه آمده است:

احتراما به استحضار می رساندسرکار خانم م م ازمددحویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

خانم م ۳۹ساله بی سرپرست دارای دوفرزند و مستاجر می باشد.

این مادر دیروز به خیریه مراجعه کردوبانگرانی از وضعیت فرزندش اینطور بیان کرد که دختر شش ساله ام به سرطان خون مبتلاست و چند سال می شود که تمام زندگیم شده بیمارستان ودرمان دخترم (شبی نیست که موقع خواب گریه نکنم )درادامه می گوید سرطان زهرا دخترم بدلیل نداشتن هزینه ها ی درمان بدخیم شده ودرحال حاضر بچه ام خون ریزی لثه دارد و هرشب تب می کند و بدنش عفونت میکند و گاهی پوست بدنش باد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم موسوی می گوید جایی نیست که برای درمان دخترم نرفته باشم و متاسفانه کمک درخور توجهی به من نشده وعاجزانه ازشما تقاضا دارم برای زنده ماندن زهرا هرطورشده هزینه درمان اورا تهیه کنید.

باتوجه به مشکلات حاداین مادرواینکه هزینه عمل این دختر طبق مدارک پزشکی و تایید دکتر متخصص که باید فورا درمان لوسمی حاد لنفوسیت وشیمی درمانی شود مبلغی درحدودهشتاد میلیون تومان می شود که هیچ راهی بجز کمک ویاری شما مردم عزیز و نیک اندیش باقی نمانده است.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و تبریک پیشاپیش عید فطر درصورت امکان میتوان از فطریه هم بابت کمک به این دختر عزیز استفاده کرد.

این مادر می گوید سختی زیاد کشیدم توزندگی و درحال حاضر هیچ چیزی بجز سلامتی زهرا نمیخاهم و التماستان میکنم که برای دخترم کاری کنید.

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340 به نام خیریه همت رضا شهر

برای کمک آنلاین کلیک کنید

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر