Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@23:51:57 GMT

تیزر جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۱۳۶

تیزر جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای مبین منتشر شد

به گزارش ایکنا، مرکز تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی «مبین»، اولین دوره جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین را در تهران برگزار می‌کند. در این رویداد قرآنی موضوعاتی چون سبک زندگی قرآنی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآنی، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر (ص) نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و توجه به محیط زیست مد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، این جشنواره در چهار بخش؛ فیلمسازی با تلفن همراه، فیلمسازی حرفه‌ای، بخش جنبی با موضوع تربیت فرزند و انتخاب مردمی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا ۳۱ شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
یادآور می‌شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دارالقرآن بسیج، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهاد دانشگاهی در برگزاری این جشنواره یاری رسانده‌اند.
علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://mobinmedia.com مراجعه کنند. تمامی آثار ارسال شده در این جشنواره بر روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media و یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی مبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود