Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم محمد تولایی مسئول اشراف کلی سپاه در جمع مدیران کارگروه های فعال در تهیه نقش های سپاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، این بیانیه را ترسیم کننده چشم انداز حرکت افتخارآمیز ملت ایران در تداوم مسیر عزتمندانه خود در تحقق تمدن نوین اسلامی عنوان و تصریح کرد: بیانیه گام دوم که همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ،توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ،امام خامنه ای (مدظله العالی) ابلاغ گردید، علاوه بر ترسیم آینده روشن انقلاب و ملت ایران و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان به منظور پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی ، خط بطلانی بر تمامی توطئه ها و ترفندهای دشمنانی که رویای شوم و دست نیافتنی پایان انقلاب را در سر می پروراندند، محسوب می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اشراف  کلی سپاه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب را آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان پرشور و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نیز به عنوان یکی از ارکان اقتدار و عزت نظام اسلامی که برگ های زرینی از تاریخ پر افتخار ۴ دهه گذشته با مجاهدت و حماسه‌آفرینی فرزندان ملت در ارتش سپاه ، بسیج و ...رقم خورده است ،  نیز می بایست با مطالعه عمیق و دقیق و نیز شناخت و ایجاد درک صحیح نسبت به این بیانیه مهم و راهبردی، نقش ، جایگاه و سهم خود را شناخته و در مسیر تحقق این منشور تعالی بخش انقلاب اسلامی گامهای عینی و عملی بردارند.

 سردار تولایی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: مرکز اشراف سپاه با گفتمان سازی مفاهیم کلیدی، تدوین نقشه راه و برنامه های اجرایی و ایجاد ساز و کار رصد ،پیگیری و پیاده‌سازی بیانیه، در هماهنگی ،همکاری و هم افزایی با سایر بخش‌های نظام، با جدیت تحقق این منشور تعالی بخش انقلاب و نظام اسلامی را دنبال می‌کند و در این راستا هسته های نخبگی و هم افزا را فعال و با این حرکت مبارک و راهبردی همراه ساخته است.

سردار تولایی در پایان از دستور سرلشکر سلامی به مراکز علمی، مطالعاتی و دانشگاهی سپاه برای نقش آفرینی و مشارکت در تدوین نقشه راه و الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سپاه به عنوان یک اولویت جدی و غفلت ناپذیر خبرداد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد