Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@12:04:44 GMT

9 کشته در تعطیلات چند روز گذشته در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۴۶۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در تشریح این خبر، گفت: با افزایش حجم مسافرت ها به استان مازندرن در تعطیلات عید سعید فطر وسالروز رحلت بنیارنگذار کبیر انقلاب اسلامی، اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در طی این مدت در سطح استان مازندران 9 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت به وقوع پیوست که از این تعداد 3 فقره برخورد خودرو با موتورسیکلت، 3 فقره تصادف با عابر پیاده و 3 فقره واژگونی خودرو و برخورد خودرو با جسم سخت بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ تقدیسی با بیان این که در این حوادث در مجموع 9 نفر کشته و 7 نفر مجروح شده اند، اظهار داشت: یک فقره از این حوادث در محور برونشهری هراز به وقوع پیوست و سایر این حادث مربوط به معابر بین شهری و درونشهری بوده است .

وی در خاتمه با اشاره به کاهش 47 درصدی حوادث بوقوع پیوسته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، گفت: علت تامه این حوادث نانوانی راننده در کنترل وسایط نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نکردن به جلو بوده است

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعطیلات خودرو فرماندهی انتظامی استان فوت حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به شناسایی ۳ هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در استان در پارسال خبر داد و گفت: از این تعداد۱۶۹۷ فقره در شهر‌ها و ۱۴۳۹ فقره در روستا‌ها شناسایی شد.

او با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در پارسال، ۱۹۹۶ فقره انشعاب با هزینه ۲۹۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با ۴۱۷ فقره، نور با ۲۹۱ فقره، ساری با ۲۱۰ فقره، نوشهر با ۱۵۷ فقره و چالوس با ۱۵۳ فقره بوده است.

برارزاده با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می‌شود، گفت: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.

او با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است، افزود: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می‌شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌شود.

برارزاده گفت: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل ۴ انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می‌زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می‌شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت