Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی بازار مسکن بیان کرد: براساس آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی دستور هفتگی مجلس باید به ترتیب وصول طرح‌ها و لوایح باشد. کمیسیون‌ها باید پس از بررسی طرح‌ها و لوایح گزارش آنها را چاپ کرده و سپس در دستور جلسه علنی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده قبول دارم که موضوع مسکن بعد از معیشت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های روز کشور است، اما چرا قبل از اینکه این موضوع در کمیسیون مربوطه بررسی شود و گزارش چاپ شده در اختیار نمایندگان قرار گیرد این موضوع در دستور جلسه قرار گرفت؟

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون هیچ گزارش مکتوبی در اختیار ما قرار ندارد و معلوم نیست تا خروجی این جلسه در کجا ثبت خواهد شد.

علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: از نظر آئین‌نامه دستور جلسه اشکالی ندارد چرا که در مسائل مهم هیئت رئیسه می‌تواند افرادی را دعوت کند تا مسئله در جلسه بررسی شود شما نیز تاکید کردید که بعد از معیشت مسکن یکی از دغدغه‌های مهم کشور است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمران نیز جلسه‌ای با دولت داشته است و به دنبال جبران عقب افتادگی در ساخت مسکن هستیم. براساس قانون برنامه ششم توسعه دولت باید هر ساله یک میلیون مسکن در شهرها و روستاها بسازد و اکنون براساس طرح ارائه شده قرار است که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن در روستاها و ۸۰۰ هزار واحد در شهرها انجام شود. اکنون نحوه ساخت این مسکن در شهرهای کوچک، متوسط، بزرگ و روستاها مطرح است و از سوی دیگر مشکلی در خصوص تغییر حریم‌ها وجود دارد که از وزیر کشور دعوت شده تا این موضوع نیز بررسی شود.

وی در پایان گفت: اکنون نیز هماهنگی‌های لازم بین دولت و مجلس در حال انجام است و ما خلاء قانونی در این زمینه نداریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها