Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:26:34 GMT

هشدار بارش‌های سیل‌آسا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۳۲۰۰

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌های کشور اعلام کرد:‌ هموطنان برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری کنند. ناطقان: در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است؛ به سبب بارش نسبتا سنگین باران  طی بعد از ظهر  امروز  یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه احتمال رخداد سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها در شرق استان گلستان، بخش هایی از خراسان شمالی و شمال سمنان  وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 لذا توصیه می شود تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان عزیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های البرز ، تهران، سمنان ،گلستان ، شمال خراسان شمالی  و در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استانهای چهارمحال  وبختیاری ، جنوب و غرب اصفهان، کهکیلویه وبویر احمد و شرق لرستان در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رشد ابرهای همرفتی ، رگبارو رعدوبرق  گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از این رو  به هموطنان در این مناطق توصیه می شود برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از  رویداد رعدو برق و صاعقه  همراه با رگبار موقتی،   از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری کنند.

منبع: تسنیم برچسب ها: هشدار ، بارش ها ، سیل آسا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار بارش ها سیل آسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور