Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@00:29:12 GMT

شارژ همزمان 3 دستگاه هوشمند با پد بيسيم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۰۷۳

شارژ همزمان 3 دستگاه هوشمند با پد بيسيم +عکس

خبرگزاري آريا - ديگر افراد نگران شارژ وسايل هوشمند خود نباشند چرا که توسط يک پد شارژ خارق‌العاده مي‌توانند همزمان گوشي آيفون، اپل واچ و ايرپادهاي خود را شارژ کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا از ايسنا، روزانه فناوري‌هاي بسياري روانه بازار مي‌شوند اما قطعاً کارايي برخي از آنها شگفت انگيز است يکي از اين فناوري‌ها پدهاي شارژ بي‌سيم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فناوري شارژ سريع و بي‌سيم يکي از آن دسته تکنولوژي‌هايي است که اين روزها از استقبال بي‌نظير و کم سابقه‌اي از سوي شرکت‌هاي فعال در حوزه فناوري و همچنين کاربران و علاقمندان به گجت‌هاي تکنولوژيک برخوردار شده است.
از شرکت‌هاي بزرگي که در اين راستا اقدامات متعددي را انجام داده‌اند، مي‌توان به اپل و سامسونگ اشاره کرد که تاکنون با معرفي و رونمايي از محصولاتي اين چنيني تب و تاب شارژرهاي بي‌سيم و سريع را به بازارهاي جهاني موبايل و گجت‌هاي مربوط به آن آورده‌اند.
يکي از عواملي که در توليد و توسعه پدهاي شارژ سريع و بيسيم تأثيرگذار است، رعايت استاندارد و پروتکل‌هاي مربوطه است که علاوه بر آنکه خود پدهاي شارژ نبايد داغ شوند، گوشي هوشمند متصل به آن نيز نبايد با آسيب‌هاي جدي همچون گرماي بيش از حد مواجه شود.
اخيراً کمپاني"آي.پي.ام" شارژري به نام پد شارژر بيسيم "آي.پي.ام 3 در 1"(iPM 3 in 1) توسعه داده است که کاربران توسط آن مي‌توانند سه دستگاه خود را همزمان شارژ کنند. شارژر مذکور سرعت بالايي در شارژ وسايل هوشمند دارد و قيمت آن 69.99 دلار است.
توسط اين شارژر ديگر نيازي به شارژرهاي سيمي خسته کننده نداريد و نکته جالب اين است که اين شارژر نه تنها محصولات شرکت اپل بلکه محصولات هوشمند بيسيم تمامي شرکت‌ها را شارژ مي‌کند.
اين محصول مجهز به تراشه کنترل 10 واتي است که اين موضوع باعث مي‌شود دستگاه‌هاي کاربران سريع و همزمان شارژ شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران؛ سید محمود تارا، نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران و مسئول پنل پیش نیازهای شکل گیری آزمایشگاه پزشکی هوشمند در بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران اظهار داشت: آزمایشگاه‌های بالینی و پزشکی هوشمند امروزه یکی از پایه‌های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری‌ها محسوب می‌شوند. این آزمایشگاه‌ها با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی، اطلاعات پزشکی را تحلیل کرده و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای را به کار می‌برند تا بیماری‌ها را سریع تر بهبود بخشند. اهمیت آن ها در دنیای امروزی این است که این فناوری ها به پزشکان کمک می‌کنند تا بیماری‌ها را به دقت تشخیص دهند، پیش بینی کنند و درمان‌های بهتر و موثرتری را ارائه دهند.

وی افزود: هر چند در سطح جهانی، آزمایشگاه‌های پزشکی امروزی به طور گسترده ای از فناوری های هوشمند مانند سیستم‌های اتوماسیون، تجهیزات تصویری پیشرفته (به ویژه در پاتولوژی و مطالعه لام)، سیستم‌های اطلاعات آزمایشگاهی هوشمند، بستر داده های بزرگ و سیستم‌های پشتیبانی تصمیم‌گیری بر اساس هوش مصنوعی استفاده می‌کنند ولی این اتفاق، هنوز در کشور ما  در حال طی مراحل اولیه هستند و آزمایشگاه های اندکی وجود دارند که پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته اند.

این متخصص حوزه انفورماتیک سلامت و بالین با اشاره به نیازهای اساسی و مهم در شکل گیری آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند بیان داشت: برای شکل‌گیری آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند، نیازمندی‌های اساسی شامل دسترسی به داده‌های بزرگ و با کیفیت، فناوری‌های پردازش داده قدرتمند، استانداردهای امنیتی برای حفظ حریم خصوصی بیماران و توانایی های فنی- انسانی همکاری و ارتباطات مؤثر بین تجهیزات و سیستم‌ها هستند. پس از شکل گیری زیرساخت حداقل، بکارگیری تیم خبره این حوزه و تشکیل تیم های مشترک با کادر بالینی شروع کننده نخستین فعالیت هاست.

وی به نقش شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در برطرف کردن این نیازها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با توجه به توانایی‌ها و تخصص‌های خود، می‌توانند در برطرف کردن نیازهای ذکر شده نقش مهمی داشته باشند. آن ها می‌توانند به طراحی و توسعه نرم‌افزارهای پزشکی، تولید تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و ارائه راهکارهای هوشمند برای مدیریت داده‌های پزشکی و اطلاعات بیماری‌ها کمک کنند. این بستر، به خصوص در کشور ما، بستری گسترده و پتانسیل فعالیت فراوان دارد.

به گزارش قدس آنلاین بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران روزهای ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات