Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو کارلوس، وینیسوس جونیور را بهترین جانشین برای نیمار می دانست. 

طرفداری- روبرتو کارلوس در 46 سالگی هم همچنان با فوتبال سرگرم است. در واقع فوتبال زندگی او را تغییر داد و امیدوار است، همیشه نزدیک به چمن سبز استادیوم باشد. او در این فصل نقش مدیریتی در رئال مادرید کاستیا داشت و کار او توسط بازیکنان مورد توجه قرار گرفت؛ به همین دلیل باشگاه رئال مادرید از او تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس در جدیدترین مصاحبه اش با مارکا در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد و گفت:

رئال مادرید بارها پیروز و قهرمان شده‌ است و زمانی می‌رسد که مجبوریم به تیم های دیگر فضا دهیم؛ چون پیروزی برای همیشه غیرممکن است اما در فصل سخت و عجیبی که داشتیم، مثل بارسلونا و لیورپول یک جام به دست آوردیم. ما قهرمان جام باشگاه های جهان شدیم که چیز کوچکی نیست. وقت آن رسیده است که بدون فراموش کردن آنچه در پنج سال گذشته انجام دادیم، به فصل بعدی فکر کنیم.

با زیدان هم نظر هستی که قهرمانی در لالیگا اولویت بالاتری دارد؟

ابتدا باید به لیگ فکر کنیم سپس با بازیکنان جدید آماده قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی شویم. پس از قهرمانی های متعدد در لیگ قهرمانان اروپا، به نظرم قهرمانی در لالیگا آسان تر است. حالا لیورپول از لیگ قهرمانان لذت می برد اما ما قوی تر از قبل شدیم. مشکل این است که همیشه با هیجان بیشتری لیگ قهرمانان اروپا را شروع می کنیم و لیگ را فراموش می کنیم. زیزو سه بار به صورت متوالی قهرمان اروپا شد و حالا به نظرم قصد دارد شرایط تیم را در لیگ بهتر کند. 

انتظار رئال مادرید متفاوت برای فصل آینده را داری؟

اگر مربی بودم، تغییرات زیادی در تیم ایجاد نمی کردم. این تیم در سال های اخیر پیروزی های بزرگی به دست آورده و فقط نیاز به انگیزه دارد. به نظرم تغییر زیاد، نیاز نیست. هازارد، یوویچ و میلیتائو؟ در مقابل هم چند نفر جدا خواهد شد. 80 درصد از بازیکنان و کادر فنی بدون تغییر می ماند. اضافه شدن افراد جدید طبیعی است اما هنوز یک تیم برنده وجود دارد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

یوویچ را چطور می بینی؟

بازیکن فوق العاده ای است که فصل خوبی هم داشت. حالا با ذهنیت پیروزی در مادرید و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا راهی رئال مادرید شده است. بهترین ها را برایش آرزو می کنم. بازی کردن با بنزما؟ هر بازیکنی که به رئال مادرید می پیوندد، می تواند با هر کسی بازی کند. او می تواند در ترکیب ثابت باشد و در کنار کریم بنزما بازی کند.

همیشه مارسلو را با شما مقایسه می کنند.

سبک بازی ما متفاوت است. من بیشتر در کارهای گروهی شرکت می کردم و مارسلو حرکاتش با توپ کیفیت بالاتری دارد و بدون توپ هم بیشتر از من قهرمانی داشته است. من از یک خانواده قدرتمندتر آمدم و او از خانواده ای باکیفیت تر آمد. حیف شد که به خاطر مصدومیت و خستگی به کوپا آمرریکا نرفت اما برای من او در هفت سال اخیر بهترین بود. بهترین دفاع چپ؟ برای من مالدینی و برانکو بهترین دفاع چپ های تاریخ هستند. مالدینی برایم یک الگو بود و برانکو هم چون بریلی بود. بهترین دفاع چپ های الان هم مارسلو، فلیپه لوئیس، آلبا و الکس ساندرو هستند. 

با توجه به مصدومیت نیمار و کنار رفتن از اردو برزیل، وینیسیوس نمی توانست به تیم ملی بریل کمک کند؟

اگر قرار باشد یکی بیرون رود و فرد دیگری جای او را در تیم ملی برزیل بگیرد، هیچکس از وینیسیوس بهتر نبود؛ چون فوتبال مدرن ارائه می دهد اما ما باید به تصمیم تیته احترام بگذاریم. 

هازارد به رئال مادرید پیوست. او کهکشانی محسوب می شود؟

مطمئنا بله. بازیکن بزرگی است که تعیین کننده خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، خبری خوشحال‌کننده برای رییس لالیگا است.

طرفداری | خاویر تباس از انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار استقبال می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل 24-2023، رئال مادرید در آستانه جذب کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد. اگرچه هنوز هیچ یک از طرفین این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما طبق گزارش تمام خبرگزاری‌های معتبر، ام باپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد و به دنبال آغاز دوران جدیدی در سانتیاگو برنابئو است.

خاویر تباس، رییس لالیگا در مورد احتمال حضور کیلیان ام باپه در لیگ اسپانیا در فصل آینده صحبت کرد. تباس ضمن استقبال از پیوستن ام باپه به رئال، خاطرنشان کرد که او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان نیست. تباس در مصاحبه با Expansion گفت:

به عنوان یک هوادار رئال مادرید، انتقال کیلیان ام باپه خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با این‌حال دیگر نمی‌توانم به او بگویم بهترین بازیکن دنیا، زیرا از نظر من بلینگام و وینیسیوس بهترین هستند. اما بدون شک ام باپه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیا به لالیگا و رئال مادرید می‌آید و ما باید بسیار خوش‌حال باشیم. به نظر من رئال مادرید با وجود اضطراب و بی‌صبری رسانه‌ها، می‌داند چگونه این انتقال را مدیریت کند. آن‌ها در زمانب مناسب این کار را انجام دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم