Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:55:55 GMT

۱۲ هزارنفر عضو شبکه تبلیغ استان همدان هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۷۰۷۲

۱۲ هزارنفر عضو شبکه تبلیغ استان همدان هستند

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جمعیت شبکه تبلیغ استان همدان ۱۲ هزار نفر را شامل می شود که به صورت سازمان یافته فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  «حجت الاسلام علی دشتکی» در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره) به همه بشریت عزت داد و مقام معظم رهبری ناخدای کشتی حیات‌بخش انقلاب است، گفت: مقام معظم رهبری ذخیره جهان اسلام برای امروز اسلام و مسلمانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: ۱۲ هزار نفر  عضو شبکه تبلیغ استان همدان هستند که همگی ساماندهی شده اند و این نیروها پشتوانه عظیمی برای حرکت انقلاب، نظام و جبهه فرهنگی انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه از زمان فعالیت به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان،  ۱۴ راهبرد را با کمک نخبگان اولویت قراردادیم که کادرسازی، تولیدات گسترده فرهنگی، تنوع بخشی به تولیدات، استفاده از ابزار هنر برای امور تبلیغی و تعریف پیوست فرهنگی و شبکه سازی محلی و منطقه‌ای از جمله این موارد بوده است، گفت: سال گذشته دارالقرآن  استان همدان رتبه برتر کشور انتخاب شد.

 

حجت الاسلام دشتکی گفت: همچنین سال گذشته این سازمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان در بین دستگاههای رتبه برتر انتخاب شد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی که موضوع روز است تبلیغات اسلامی تنها دستگاه برتر در حوزه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی معرفی شد، اظهار داشت: در راستای حوزه‌های تبلیغی و دیگر زمینه ها نیز ضمن پرداختن به راهبردهای استانی و فرهنگی بومی اقداماتی برای تقویت شورای فرهنگی محله انجام شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: توجه به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عصر کنونی اهمیت زیادی دارد چرا که باعث می شود بسیاری از نیازهای جامعه را پاسخگو باشیم و در راه اعتلای فرهنگ  دینی و ارزش های اسلامی گام برداریم.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسکن نماز عید فطر مقاومت عید فطر مسجد بازار مسکن گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روشنگری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت

رئیس دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) گفت: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر بعدازظهر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب و که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، اضافه کرد: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به چهار کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرأت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر اضافه کرد: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی‌آهنگر افزود: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 749111

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت