Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورداود گفت: ۱۶۶ مدرسه در قالب هزار و ۴۶۰ کلاس درس برای پذیرش و اسکان مسافران تابستانی تجهیز و آماده سازی شده است.

«محمد پورداود » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در راستای فراهم کردن رفاه برای گردشگران و میهمانان فرهنگی، مراکز اسکان فرهنگیان  استان همدان آماده پذیرش میهمانان فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان به منظور جلب رضایت فرهنگیان امسال در 166 مدرسه استان در تعطیلات تابستانی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.

 

وی  گفت: برنامه ریزی لازم برای بازدید از پایگاه ها و مدارس محل اسکان برای کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران فرهنگی انجام شده که امیدواریم رضایت خاطر میهمانان در استان فراهم شود.

 

پورداود با بیان اینکه علاوه بر آموزشگاه ها، مراکز آموزشی- رفاهی معلمان نیز  در سراسر استان آماده خدمت رسانی به فرهنگیان  عزیز است، اظهار داشت: تلاش می شود تا با بهره مندی از تمام ظرفیت ها خدمات قابل قبول و مطلوبی به مسافران  ارائه شود.

 

وی از تجهیز مدارس اسکان به فرش، پتو و یخچال نو خبر داد و گفت:  در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از 11هزار میهمان در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر مجلس عید فطر خبرگزاری شبستان عید سعید فطر مسکن استان بوشهر مقاومت گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اسکان فرهنگیان مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام توانیر، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده‌باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، اضافه کرد: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تأمین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق اظهار کرد: سامانه فوریت‌های برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 6089235 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان