Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@08:54:08 GMT

قیمت میوه و صیفی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۹۹۶۱

قیمت میوه و صیفی در بازار

پول‌نیوز - اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، از افزایش قیمت برخی اقلام میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به تأخیر در ارسال بار ناشی از تعطیلات اخیر، قیمت برخی اقلام میوه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۰ درصد در بازار افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می‌شود که ظرف ۳ تا ۴ روز آینده قیمت میوه با روند نزولی در بازار روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگر نرخ هر کیلو توت سفید را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی سنندج ۷ تا ۱۲ هزار، توت فرنگی کرج ۱۰ تا ۱۸ هزار، توت فرنگی گرگان ۵ تا ۱۰ هزار، زرد آلو ۶ تا ۱۳ هزار، هلو ۵ تا ۱۲ هزار، گوجه سبز یرقان ۵ تا ۱۳ هزار، گوجه سبز شمال ۳ تا ۷ هزار، گیلاس قرمز ۲۰ تا ۳۲ هزار، گلابی جنگلی ۴ تا ۱۲ هزار، طالبی ۳ تا ۵ هزار، ملون ۲ تا ۴ هزار، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ و هندوانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هم اکنون هر کیلو پرتقال تامسون شمال با نرخ ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار، پرتقال جنوب ۵ تا ۷ هزار، خیار بوته‌ای ۲ تا ۴ هزار، خیار گلخانه ۲ تا ۴ هزار، سیب لبنانی زرد و قرمز ۶ تا ۱۱ هزار، موز ۱۱ تا ۱۳ هزار و کیوی ۶ تا ۱۰ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو بادمجان گلخانه ۴ تا ۶ هزار، باقالی سبز ۲ تا ۳ هزار، لیموترش میناب ۲ تا ۵ هزار، لیمو ترش سنگی ۱۰ تا ۱۴ هزار، برگ مو ۵ تا ۱۶ هزار، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، پیاز شیری ۲ تا ۳ هزار، ریواس ۴ تا ۷ هزار، سیر تازه ۵ تا ۱۰ هزار، فلفل تند ریز ۴ تا ۷ هزار، فلفل دلمه سبز ۵ تا ۸ هزار و کنگر ۸ تا ۱۳ هزار تومان است.

کارگر از افزایش قیمت برخی اقلام صیفی همچون هویج، گوجه فرنگی و سیب زمینی خبر داد و افزود: قیمت این اقلام به سبب رونق صادرات نوسان چشمگیری داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو سیب زمینی نو را ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی ۳ تا ۵ هزار، هویج ۴ تا ۶ هزار، نخود سبز ۵ تا ۷ هزار، لوبیا سبز ۴ تا ۷ هزار، گل کلم یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم قرمز ۲ تا ۳ هزار، کلم سفید یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰، کاهو پیچ سالادی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کاهو رسمی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کدو مسمایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و کرفس ۲ تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی به فروش می‌رسد.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ تا ۳ هزار تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، تصریح کرد: با توجه به فراوانی تولید میوه‌های تابستانه نوسان خاصی در بازار نخواهیم داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است