Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد : در این جلسه " طایفی " راه کارهایی برای جذاب شدن هر چه بیشتر حلقه ها ارائه داد وگفت: مربیان و سرگروه های صالحین این مهم را مد نظر داشته باشند که همیشه به خود سازی و مطالعه در تمامی زمینه ها مخصوصا دینی و فقهی نیاز دارند و همیشه باید به نوع پوشش ورفتارخود دقت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مربیان وسرگروه ها هم خواست تا پیشنهادات و تجربیات خودرا برای استفاده دیگر مربیان توضیح دهند.
طایفی  با توجه به تعطیلی مدارس و اوقات فراقت بیشتر دانش آموزان از سرگروهان نوجوانان خواست تا برنامه ها و مطالب حلقه خود را جذاب و پرشور و هیجان انگیز کنند تا نوجوانان هرچه بیشتر جذب شوند.
در پایان جلسه اقای سلمانی " دکتر روانشناس " از مربیان و سرگروه ها خواست تا در راستای سلامت روانی جامعه همکاری باموسسه شان داشته باشند.
گفتنی است این جلسات هر ماهه برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان

محمد خانچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه هلی خدمت رسان خبر داد و افزود: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمامی امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند.

خانچی عنوان کرد: امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه شده و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی در ادامه به برداشت گندم اشاره کردو افزود: خوشبختانه با هماهنگی که در حوزه مدیریت کاشت و برداشت گندم امسال انجام پذیرفته شاهد برداشت قابل توجهی گندم در سطح استان هستیم و بارش های پیش رو موجب نگرانی هایی در حوزه محصولات برداشت شده و در حال برداشت گندم شده که با تدابیر استاندار و تشکیل قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از بیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان و تشکل های مردمی حوزه کشاورزی بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه شاهد شتاب گیری برداشت و انتقال محصولات برداشت شده به اماکن پوشیده و امن هستیم و امیدواریم در بارش های اخیر شاهد کمترین خسارت به کشاورزان اخیر باشیم.

کد خبر 6093964

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است