Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در این حوزه با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در این حوزه با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در دفتر امام جمعه اهواز ضمن تأکید بر جایگاه منابع زیرزمینی استان خوزستان گفت: هیچ اقتصادی در دنیا بر مبنای منابع زیرزمینی بنا نشده بلکه شرط پیشرفت استفاده از نیروی انسانی و نخبگان است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز بر اهتمام ویژه به این حوزه اشاره کرد.

معاونت علمی و فناوری ر‌یاست جمهوری بر تولید اقلام تحریمی متمرکز شد‌شرایط پذیرش مقاله علمی پژوهشی از دانشجو اعلام شداصفهان| تربیت دانش‌آموختگان در تراز جهانی لازمه تبدیل یک دانشگاه به مرجع علمی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه به خوزستان از مرکز رشد علمی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز و از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بازدید کرد.

 

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده