Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک با حضور آریستان بیک محمدیولی وزیر فرهنگ و ورزش، تیمور کولیبایف رئیس کمیته ملی المپیک و سوت مینبایف رئیس فدراسیون کشتی قزاقستان برگزار شد.

در این جلسه رئیس فدراسیون کشتی قزاقستان به اشاره به دیدار خود با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: در این دیدار ما در مورد روند آماده سازی برای برگزاری این مسابقات صحبت کردیم و با توجه به اینکه زمان زیادی تا برگزاری این رقابت‌ها نمانده است باید با یک رویکرد مسئولانه نسبت به ساماندهی یکی از بزرگترین رویداد‌های دنیا با کمک دستگاه‌های ذیربط و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اخیرا مسابقات جهانی هاکی را در سالن بایرز آرنا برگزار کرده ایم و این رقابت‌ها تأثیر بسیار خوبی داشت. ما زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری مسابقات بزرگ داریم و می‌توانیم رقابت‌های جهانی کشتی را نیز در سطح بالایی برگزار کنیم. همچنین هیأت رئیسه اتحادیه جهانی در چند روز آینده برای بررسی تمامی شرایط به قزاقستان سفر خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان قزاقستان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسابقات جهانی کشتی یک رویداد بزرگ و بسیار مهم است تصریح کرد: ما بسیار علاقمند هستیم که با همکاری اتحادیه جهانی کشتی این رقابت‌ها را در سطح بسیار بالایی برگزار کنیم.

رئیس کمیته المپیک قزاقستان نیز با اشاره به دیدار خود با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: اطمینان می‌دهم که مسابقات قهرمانی جهان در پایتخت قزاقستان در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و در این مسابقات نزدیک به هزار کشتی گیر به میدان می‌روند و در نهایت ۱۰۸ نفر (اول تا پنجم ۶ وزن آزاد، فرنگی و زنان) مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی فرنگی جهان به دنبال حضور در عرصه سیاست

حریف آمریکایی حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی مشخص شد

انتهای پیام/

قزاقستانی‌ها به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری